Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Osváth Eszter
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:elemzés(ek)
kérdőív
marketingkommunikáció
Rossmann Magyarország
szekunder piackutatás
személyes interjú
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46017
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunkám a Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének elemzéséről, bemutatásáról szól. Azért esett a választásom erre a vállalatra, mert számomra kifejezetten szimpatikus, hogy Dirk Rossmann, az anyavállalat vezérigazgatója maga is kiáll a klímavédelemért, a fenntarthatóság és a környezettudatosság mellett. Emellett a mindennapokban használatos drogéria termékek környezetbarátabb alternatívái egy helyen elérhetők a Rossmannál, mivel igyekszem odafigyelni a környezetvédelemre, így szívesebben vásárlok egy olyan drogériában, ahol erre nagy hangsúlyt fektetnek. Annak érdekében, hogy minél hitelesebb, naprakészebb információk alapján dolgozhassak, személyes interjút készítettem Varga Anitával a Rossmann Magyarország marketingvezetőjével. Az interjún elhangzottak igazolására/cáfolására készítettem egy saját kvantitatív kutatást, kérdőív formában. A témával kapcsolatosan a primer és szekunder kutatások eredménye a projektmunkámban részletesen kifejtésre került.