A hostmanship elmélet alkalmazása a szállodaiparban Hilton Budapest példáján bemutatva

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Somogyi Panna
További közreműködők: Szalók Dr. Csilla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hostmanship
szállodaipar
vendégélmény
vendégül látás
wow élmény
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46023
Leíró adatok
Kivonat:E kutatás közvetlen célja az elmélet minden napi alkalmazásának felmérése a szállodaiparban és a Hilton Budapest szállodában. Dolgozatom célja, hogy szakirodalmi szekunder kutatás és szakmai mélyinterjúk után megismerjem a dolgozók és vezetők ismeretét a témában. Illetve fényt deríteni arra, hogy milyen módon biztosítanak lehetőségeket az alkalmazottak számára az elmélet elsajátítására. További célja a kutatásomnak, hogy kiderítsem mekkora figyelmet fektetnek a HR részlegen dolgozók arra, hogy milyen tudású és hozzáállású embereket alkalmaznak, majd a munkába állás után milyen tréningekkel fejlesztik őket a hostmanship alkalmazásával kapcsolatban. Mindezek feltárása után javaslatokat tegyek a további fejlesztési módszerekre. A kutatás jelentősége abban áll, hogy a vendéglátó egy olyan vendégfogadásra törekszik, melyben a vendég érzi, hogy számít és figyelnek rá. Ahol apró odafigyeléssel tudjuk emlékezetessé tenni a tartózkodását és ahol mindenkit személyreszabottan szolgálunk ki:„Úgy szolgálj ki másokat, ahogyan ők szeretnék, hogy ki legyenek szolgálva.”