A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei humán erőforrási szolgáltatón belül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bödő Kinga Viktória
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:cégtörténet
humán erőforrás
közösségi média
marketingkommunikáció
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46053
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban ismertettem magát a humán erőforrási piacot. Majdbemutatom gyakorlati helyemet. Kitérek választott témámra aközösségi médiák szerepére, hasznosságára és használatának lehetőségeire. Célkitűzéseimmel rávilágítottam, hogy amarketingkommunikáció a 21. században mennyire fontos tényező. Dolgozatomesetében a vállalat marketingkommunikációjára helyezem a fő hangsúlyt. Versenytársakra ésa közösségi média lehetőségeinek előnyeire egy munkaerő kölcsönzői és közvetítői cégesetében.