Fenntarthatóság a KLM működésében és kommunikációjában
Saved in:
Main Author: | Tasi Dorka |
---|---|
Other Authors: | Hegedüs Sára |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fenntartható fejlődés KLM közösségi média légiközlekedés netnográfia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/46084 |
Similar Items
A fenntarthatóság megjelenése Magyarország és Spanyolország turizmusmarketing kommunikációjában
: Kovács Anna Éva
: Kovács Anna Éva
A csapatépítő tréningek szerepe a vállalatok belső kommunikációjában
: Tasi Blanka
: Tasi Blanka
Chatbotok funkcionalitása és adatbiztonsági kihívásai – a KLM példáján reprezentálva
: Tasi Kitti Roxána
: Tasi Kitti Roxána
Informatikai programok a cégek kommunikációjában
: Frisch Andrea
: Frisch Andrea
Konfliktuskezelés a KLM budapesti fióktelepénél
: Varga Barnabás László
: Varga Barnabás László
Corporate rendezvények szerepe a vállalatok belső kommunikációjában a ConceptFlow Kft. példáján keresztül
: Urbán Dorka
: Urbán Dorka
KLM airline’s market position in Europe
: Péterszegi Klaudia
: Péterszegi Klaudia
Fenntartható üzleti modellek jelenléte a magyar divatipari vállalkozások körében, a fenntarthatóság megjelenése a vállalkozások online kommunikációjában
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Fenntartható üzleti modellek jelenléte a magyar divatipari vállalkozások körében, a fenntarthatóság megjelenése a vállalkozások online kommunikációjában
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Az Air France-KLM Group marketingstratégiája
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A jelzések (signaling) szerepe a szállodai minőség kommunikációjában
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)
Fenntarthatóság szerepe a vállalatok működésében. A CSR jelenlegi helyzete a nagyvállalatoknál.
: Kovács Sára
: Kovács Sára
Munkavállalók helyzete az Air France - KLM fúziója idején
: Tamás Nikolett
: Tamás Nikolett
Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében
: Varga Emese Lilla
: Varga Emese Lilla
Környezeti számvitel alakulása az Air France-KLM csoport vonatkozásában
: Rauschenberger Vanda
: Rauschenberger Vanda
Környezeti számvitel alakulása az Air France-KLM csoport vonatkozásában
: Rauschenberger Vanda
: Rauschenberger Vanda
A környezettudatosság és a fenntarthatóság szerepe a beruházási döntéseket támogató vezetői számviteli rendszer működésében
: László Edina
: László Edina
Az élményközpontú corporate rendezvények szerepe és céljai a vállalatok belső kommunikációjában
: Ujvári Réka
: Ujvári Réka
A transzferár-szabályozás bemutatása a KLM Magyarországi Fióktelepének példáján keresztül
: Nyíri Adrienn
: Nyíri Adrienn
A KLM Holland Királyi Légitársaság controlling rendszerének bemutatása, hatékonyságának elemzése
: Veres Anna
: Veres Anna
A Social Media jelentősége a légitársaságok életében a KLM példája alapján
: Nagy Eszter Zsófia
: Nagy Eszter Zsófia
Az Air France – KLM elektronikus kereskedelmi fejlődése a kezdetektől a napjainkig
: Csősz-Nagy Dorottya
: Csősz-Nagy Dorottya
A vállalati arculat szerepe a kézműves vállalkozások kommunikációjában A Petruska márka létrejötte
: Budai Petra
: Budai Petra
Az Air France-KLM szolgáltató központjának tevékenységében rejlő kockázatok felmérése és kezelése
: Vaspál Veronika
: Vaspál Veronika
Az AirFrance-KLM group költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékélése
: Vajda Patrik Márió
: Vajda Patrik Márió
Egy felejthetetlen élmény, avagy az eseménymarketing és a rendezvény szerepe egy szállodavállalat kommunikációjában
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
A koronavírus világjárvány hatása a légitársaságokra, különösen az Air France – KLM légitársaságra
: Kozma Kata
: Kozma Kata
Online marketingkommunikáció a vállalat működésében
: Kathi Renáta
: Kathi Renáta
Aktuális kérdések a magánnyugdíjpénztárak működésében
: Kiss Edina
: Kiss Edina
Kommunikáció egy vidéki önkormányzat működésében
: Kassai Dalma
: Kassai Dalma
Költségcontrolling egy multinacionális vállalat működésében
: Bakos Dávid
: Bakos Dávid
Az Air France-KLM légitársaság vezetői információs rendszerének átalakulása az Airpas szoftver bevezetésének hatására
: Zelenyánszki Nikolett
: Zelenyánszki Nikolett
LMBTQ+ közösség megjelenítése vállalatok marketing-kommunikációjában, és ezek márka képet alakító hatása magyar és nemzetközi viszonylatban
: Fehér Alexandra
: Fehér Alexandra
Vevői elégedettségmérés a Parallel csoport működésében
: Szabó Bánk
: Szabó Bánk
Veszteségmenedzsment alapjainak megteremtése egy nagyvállalat működésében
: Magyar Dávid
: Magyar Dávid
A digitalizáció szerepe a CIB Bank működésében
: Nádor Brigitta
: Nádor Brigitta
A stratégiaalkotás szerepe a Barfshop Kft. működésében
: Gyarmati Andrea
: Gyarmati Andrea
Az export légi folyamat bemutatása két különböző termék esetén az AirFrance-KLM Cargo-n keresztül
: Nagy Hajnalka
: Nagy Hajnalka
Similar Items
-
A fenntarthatóság megjelenése Magyarország és Spanyolország turizmusmarketing kommunikációjában
: Kovács Anna Éva -
A csapatépítő tréningek szerepe a vállalatok belső kommunikációjában
: Tasi Blanka -
Chatbotok funkcionalitása és adatbiztonsági kihívásai – a KLM példáján reprezentálva
: Tasi Kitti Roxána -
Informatikai programok a cégek kommunikációjában
: Frisch Andrea -
Konfliktuskezelés a KLM budapesti fióktelepénél
: Varga Barnabás László