Heinemann Duty Free Egy szervezet marketingtevékenységének elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mata Beatrix
További közreműködők: Taralik Krisztina
Kulcsszavak:Duty Free
légiközlekedés
marketing mix
SWOT
travel retail
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46160

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg46160
005 20230803164210.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mata Beatrix 
245 1 0 |a Heinemann Duty Free Egy szervezet marketingtevékenységének elemzése  |c Mata Beatrix  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Tisztelt Olvasó!Dolgozatomban bemutatom, hogy a repülőtéri vásárlási szokások eltérőek a bevásárlóközpontokban tapsztaltaktol, ahová elsősorban nem vásárolni jönnek az emberek, hanem az eredeti funciót tekintve, a repülés, mint utazási forma köti össze az ide látogatókat.A repülőtéri vásárlás fontossága ellenére kevéskutatás tárta fel a nemzetközi utazók vásárlási magatartását a repülőtéri vámmentes üzletekben. A vámmentes vásárlás az utazás nagyon élvezetes része. Megfigyelésem tárgya ezért nem más, mint a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren található Heinemann Duty Free magyarországi leányvállalata a Magyar Duty Free Kft., és a piacon egyedüliként, jelenleg is családi vállalkozásként működő anyavállalat, Gebrüder Heinemann. 
695 |a Duty Free 
695 |a légiközlekedés 
695 |a marketing mix 
695 |a SWOT 
695 |a travel retail 
700 1 |a Taralik Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/46160/1/Mata%20Beatrix%20-%20Heinemann%20Duty%20Free.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/46160/2/Mata%20Beatrix_ertekelolap.pdf  |z Dokumentum-elérés