Brand váltás eszközei és hatása a Crowne Plaza Budapest példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kiss-Simon Klaudia
További közreműködők: Oláh Péter Károly
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Hilton
IHG
márka
nyitás
szálloda
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46166
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom egy olyan változásról írtam, amit személyesen is átéltem. A 20 évig üzemelő Hilton Budapest City-ből, hosszas tárgyalások után Crowne Plaza Budapest lett. Egy üzemeltető váltás nagyon sok feladattal és változással jár. Első sorban kihívást jelent az elköteleződés egy új márka felé (ebben az esetben egy konkurencia márka felé), másrészt pedig nagyon sok tanulással is jár. A legnehezebb feladat egyértelműen az, hogy az utazóközönség, a helyiek és a külföldiek is értesüljenek arról, hogy egy új cég üzemelteti már az épületet és el kell érni azt, hogy érdekelje is őket, milyen lehet. Ahhoz, hogy egyáltalán eljusson az emberekhez a hír, és a jó célcsoporthoz jusson el, számtalan eszköz áll rendelkezésünkre. Dolgozatomban ezeket a marketing és kommunikációs eszközöket mutattam be, általánosságban és a Crowne Plaza Budapest népszerűsítésére használtakat specifikusan, amelyekkel elérték, hogy egy ismert, magas foglaltsággal üzemelő szállodaként működjön tovább.