Felsőoktatási intézmények marketingtevékenysége, különös tekintettel a gazdaságtudományok képzési területre
Elmentve itt :
Szerző: | Szűcs Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Ferkelt Balázs |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Felsőoktatás Marketing Budapesti Gazdasági Főiskola Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/462 |
Hasonló tételek
A magyar-francia kulturális kapcsolat néhány kérdése, különös tekintettel a felsőoktatási intézmények együttműködésére
: Paulovits Dóra
: Paulovits Dóra
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A magyar - spanyol kulturális diplomáciai kapcsolatok néhány kérdése, különös tekintettel az oktatási területre
: Lengyel Dóra Andrea
: Lengyel Dóra Andrea
A felsőoktatási intézmények kiválasztásában szerepet játszó stratégiai elemek
: Földesi Adrienn
: Földesi Adrienn
Az állami felsőoktatási intézmények finanszírozása és számviteli szabályozása
: Honkisz Anita
: Honkisz Anita
A felsőoktatási intézmények finanszírozása trendek és statisztikák elemzése az OECD országokban, valamint a Japánban és Magyarországon működő rendszer vizsgálata
: Vargha Márton Gábor
: Vargha Márton Gábor
Public relations szerepe, lehetőségei a felsőoktatási intézmények iskolarendszerű felnőttképzésében
: Fazekas Imola
Megjelent: (2009)
: Fazekas Imola
Megjelent: (2009)
Az Európai Unió Általános Adatkezelési Rendelete és a Toborzás és Kiválasztás területre gyakorolt hatása
: Márton-Szűcs Eszter
: Márton-Szűcs Eszter
A felsőoktatási minőségbiztosítás nemzetközi szervezeti rendszere és egyes gazdasági vonatkozásai - Különös tekintettel az Európai Felsőoktatási Térségre
: Lakatos Péter Levente
: Lakatos Péter Levente
A Csángó Fesztivál marketingtevékenysége a Jászságban
: Szűcs Eszter
: Szűcs Eszter
A hazai magánegészségügyi intézmények kontrolling megoldásai - különös tekintettel egy magán szemészetre
: Czine Vanda
: Czine Vanda
A hazai magánegészségügyi intézmények kontrolling megoldásai - különös tekintettel egy magán szemészetre
: Czine Vanda
: Czine Vanda
A vállalkozói hajlandóság, kompetenciák vizsgálata a fiatalok körében, valamint a felsőoktatási intézmények szerepe a tényezők alakításában
: Tajti Zsuzsanna
: Tajti Zsuzsanna
Pénzügyi intézmények behajtási folyamatai követeléskezelésének sajátosságai, különös tekintettel a lakossági szegmensre vonatkozóan
: Varga Gyöngyi Judit
: Varga Gyöngyi Judit
Dőlnek az elefántcsonttornyok? A felsőoktatási intézmények átalakuló társadalmi és gazdasági szerepének vizsgálata egy üzleti iskola példáján keresztül
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2014)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2014)
Etyek marketingtevékenysége
: Ráck Dorottya
: Ráck Dorottya
Szekszárdi borászatok marketingtevékenysége
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
Marketingtevékenység online környezetben
: Kecskés Attila
: Kecskés Attila
Az Európai Felsőoktatási Térség kialakulása az európai felsőoktatási rendszerek vizsgálatában
: Széles Csilla
: Széles Csilla
A KKV vezetők képzési szokásai
: Vágány Judit
Megjelent: (2013)
: Vágány Judit
Megjelent: (2013)
artalékok képzési gyakorlata és könyvvizsgálata
: Popova Anna
: Popova Anna
A Bitcoin.com marketingtevékenysége
: Vitáris Benjamin Csaba
: Vitáris Benjamin Csaba
A Zsindelyes Kereskedőház Marketingtevékenysége
: Nagy Dorottya
: Nagy Dorottya
A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
Online marketingtevékenység a sportban
: Juhos Anna
: Juhos Anna
A Villányi borvidék marketingtevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
Köznevelési intézmények kommunikációs tevékenysége
: Kiss Beatrix
: Kiss Beatrix
Egy új cég marketingtevékenysége
: Köveskúti Gréta
: Köveskúti Gréta
A duális képzési rendszerben rejlő potenciál
: Kőrösi Annamária Melinda
: Kőrösi Annamária Melinda
A Fundamenta Lakáskassza Zrt. képzési rendszere
: Szabó Krisztina
: Szabó Krisztina
A szerb-magyar kulturális kapcsolatok néhány kérdése, különös tekintettel a Magyarországon működő szerb oktatási és kulturális intézmények tevékenységére.
: Novkov Marina
: Novkov Marina
Külföldi felsőoktatási intézmény marketingstratégiájának elemzése
: Punk Dóra
: Punk Dóra
A Coca-Cola marketingtevékenysége Magyarországon
: Verovszki Kamilla
: Verovszki Kamilla
A dohányipari vállalatok marketingtevékenysége Magyarországon
: Fábián Gergő
: Fábián Gergő
A Miskolci Nemzeti Színház marketingtevékenysége
: Baráth Zsófia
: Baráth Zsófia
Marketingtevékenység vizsgálata a Soudal nagyvállalatnál
: Nagy Bence Artúr
: Nagy Bence Artúr
Coca-Cola HBC Magyarország marketingtevékenysége
: Vágási Viktor
: Vágási Viktor
Professzionális kézilabda csapatok marketingtevékenysége Magyarországon
: Bakonyi Dóra
: Bakonyi Dóra
Mézfogyasztási szokások a felsőoktatási hallgatók körében
: Rokolya Alexandra
: Rokolya Alexandra
A külügyi szolgálatra készülők képzési programjának vizsgálata
: Balassa Zsuzsanna
: Balassa Zsuzsanna
Hasonló tételek
-
A magyar-francia kulturális kapcsolat néhány kérdése, különös tekintettel a felsőoktatási intézmények együttműködésére
: Paulovits Dóra -
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf -
A magyar - spanyol kulturális diplomáciai kapcsolatok néhány kérdése, különös tekintettel az oktatási területre
: Lengyel Dóra Andrea -
A felsőoktatási intézmények kiválasztásában szerepet játszó stratégiai elemek
: Földesi Adrienn -
Az állami felsőoktatási intézmények finanszírozása és számviteli szabályozása
: Honkisz Anita