A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva
Saved in:
Main Author: | Ferencz Melinda |
---|---|
Other Authors: | Eszes István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Online marketing Digitális marketing Szállodaipar Mariott International Szállodalánc |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4674 |
Similar Items
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
Online marketingtevékenységek vizsgálata a Marriott szállodalánc néhány budapesti szállodáján keresztül
: Tollár Bernadett Elizabet
: Tollár Bernadett Elizabet
A Corporate Governance fejlődése nemzetközi szállodalánc példáján bemutatva
: Ricsóvári Márta
: Ricsóvári Márta
A hűségprogram hatásai és jelentősége a szállodaiparban a Marriott Bonvoy példáján keresztül
: Szántó Krisztina Eszter
: Szántó Krisztina Eszter
Fenntarthatóság a szállodaiparban - az Accor szállodalánc környezetvédelmi programja
: Magony Julianna
: Magony Julianna
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
Munkaerő kölcsönzés szerepe a szállodaiparban - A Budapest Marriott Hotel példája alapján
: Takács Eszter
: Takács Eszter
A PR használata a szállodaiparban a Best Jacaranda Hotel példáján keresztül bemutatva
: Moldván Beatrix Ágnes
: Moldván Beatrix Ágnes
A direkt foglalási mód népszerűsítésének lehetőségei a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységein keresztül bemutatva
: Mészáros Lili Vera
: Mészáros Lili Vera
Az Accor szállodalánc vizsgálata az Ibis brand példáján keresztül
: Mógor Laura
: Mógor Laura
A hostmanship elmélet alkalmazása a szállodaiparban Hilton Budapest példáján bemutatva
: Somogyi Panna
: Somogyi Panna
Az online marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata egy adott szállodalánc példáján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
A housekeeping részleg kulcsfontosságú szerepe a Courtyard by Marriott Budapest szálloda példáján keresztül
: Palkó Alexandra Erzsébet
: Palkó Alexandra Erzsébet
Modern emeleti munkaszervezés a Budapest Marriott Hotel példáján keresztül
: Mihalovics Dóra
: Mihalovics Dóra
Szállodaipari marketing eszközök vizsgálata a Marriott International hűségprogramján keresztül
: Illik Dóra
: Illik Dóra
Danubius Hotel szállodalánc működése konkrét példákon keresztül
: Kokavecz Petra
: Kokavecz Petra
Szakemberhiány és fluktuáció a magyar szállodaiparban, a Danubius Hotel Zrt. példáján bemutatva
: Füredi Balázs
: Füredi Balázs
A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül
: Stuller Angelika Krisztina
: Stuller Angelika Krisztina
Az emberi tényező fontossága a szállodaiparban, a vendégelégedettség és a szállodai gazdasági eredmény kapcsolata a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységeinek példáján
: Engelbrecht Zsaklin
: Engelbrecht Zsaklin
Az animáció szerepe a szállodaiparban a Floresta Hotel példáján keresztül
: Gálffy Boglárka
: Gálffy Boglárka
Az ajurveda megjelenése Magyarországon, a magyar szállodaiparban - a Calendula gyógyszállón keresztül bemutatva
: Farkas Flóra
: Farkas Flóra
A trade marketing szerepe az OTC gyógyszerek piacán a Sanofi példáján keresztül bemutatva
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra
: Harangozó Flóra
Válságkezelés a szállodaiparban (egy esettanulmány példáján keresztül)
: Kéki Gergely Dávid
: Kéki Gergely Dávid
Nemzetközi szállodalánc nemzetközi implentációja a piacion
: Versegi Viktória
: Versegi Viktória
AZ ACCOR SZÁLLODALÁNC TÖRZSVENDÉG PROGRAMJÁNAK BEMUTATÁSA ÉS VIZSGÁLATA A MERCURE BUDAPEST KORONA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Molnár Vivien Lilla
: Molnár Vivien Lilla
Marriott Executive Apartments bemutatása
: Merbler Dóra
: Merbler Dóra
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
Influencer Marketing a Szállodaiparban
: Véber Bianka
: Véber Bianka
Influencer marketing a szállodaiparban
: Véber Bianka
: Véber Bianka
Szobáktól a szívekig, avagy felelős marketing gyakorlatok a szállodaiparban
: Péter Melinda
: Péter Melinda
A vendégelégedettség és az emlékezetes vendégélmény vizsgálata a Marriott Autograph Collection márka példáján keresztül
: Cseh Panna
: Cseh Panna
A folyamhajózás idegenforgalmi szerepe a Viking River Cruises példáján keresztül bemutatva
: Bozsik Beatrix
: Bozsik Beatrix
Az Accor szállodalánc online marketing tevékenységének és lojalitást növelő hűségprogramjának bemutatása
: Németh Kitti
: Németh Kitti
Ausztrália szolgáltatásinnovációja a turizmus példáján keresztül bemutatva
: Seprényi Dóra
: Seprényi Dóra
Budapest Marriott Hotel SWOT-elemzése
: Pusztai Petra
: Pusztai Petra
Innovations of the Marriott International Hotels 2014
: Berényi Balázs
: Berényi Balázs
Munkaerő felvétel- és megtartás - Accor szállodalánc példája
: Dobány Klára
: Dobány Klára
Marketing megoldások a B2B piacon - Az Eaton példáján keresztül bemutatva
: Somogyi Barbara
: Somogyi Barbara
A Danubius szállodalánc ügyfélélményének elemzése SWOT analízis segítségével.
: Mészáros Máté
: Mészáros Máté
Similar Items
-
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika -
Online marketingtevékenységek vizsgálata a Marriott szállodalánc néhány budapesti szállodáján keresztül
: Tollár Bernadett Elizabet -
A Corporate Governance fejlődése nemzetközi szállodalánc példáján bemutatva
: Ricsóvári Márta -
A hűségprogram hatásai és jelentősége a szállodaiparban a Marriott Bonvoy példáján keresztül
: Szántó Krisztina Eszter -
Fenntarthatóság a szállodaiparban - az Accor szállodalánc környezetvédelmi programja
: Magony Julianna