A valóságshow-k bemutatása és kiskorúakra való hatása. A "valóság" és ami mögötte van
Saved in:
Main Author: | Farkas Adrienn |
---|---|
Other Authors: | Fleck Gábor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Valóságshow Televíziózás Kiskorúak Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4704 |
Similar Items
Adóparadicsomok-és ami mögötte van
: Nagy Ádám Tamás
: Nagy Ádám Tamás
A 2008-as hitelválság - és ami mögötte van
: Vancsek Tibor
: Vancsek Tibor
A bankkártya üzletág és ami mögötte van
: Debreczeni Ildikó
: Debreczeni Ildikó
Az Apple-kultusz és ami mögötte van az iPhone fogyasztói megítélése
: Figusch Bianka
Published: (2013)
: Figusch Bianka
Published: (2013)
A lean és ami mögötte van a Magyar Telekomban
: Pénzváltó Krisztina
: Pénzváltó Krisztina
A hírnév és ami mögötte van A CSR, mint a pozitív hírnévépítés egyik lehetséges eszköze
: Pataky Ágnes
: Pataky Ágnes
Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van
: Szili Nikolett
: Szili Nikolett
A pénzmosás és ami mögötte van – fókuszban a hazai trendek
: Kovács Roland
: Kovács Roland
Brand váltás és ami mögötte van a Tungsram Group-nál
: Vas Réka Bianka
: Vas Réka Bianka
A minőségmenedzsment és ami mögötte van, egy auditra való felkészülés – Creaton South-East Europe Kft
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Sikeres énmárka létrehozása és fenntartása a Youtube-on - Minden, ami a youtuberkedés mögött van
: Csecse Attila
: Csecse Attila
Valóságshow-k a magyar kereskedelmi médiában
: Rubi Dóra Alexandra
: Rubi Dóra Alexandra
A valóságshow-k szociológiája Az erkölcsi normák nélküli generáció fejlődése
: Soós Kata
: Soós Kata
A közösségi média veszélyei kiskorúakra
: Fehér Blanka
: Fehér Blanka
Tervezés és forecasting és ami mögötte van, azaz a terv készítés szerepe a vállalati controlling gyakorlatban
: Fikner-Vass Ágnes
: Fikner-Vass Ágnes
Tervezés és forecasting és ami mögötte van, azaz a terv készítés szerepe a vállalati controlling gyakorlatban
: Fikner-Vass Ágnes
: Fikner-Vass Ágnes
Te beköltöznél? A magyar valóságshow-k médiaszempontú és társadalmi vizsgálata
: Tkacsenko Viktória
: Tkacsenko Viktória
A valóságshow valósága A „Való Világ” című valóságshow befogadás vizsgálata, avagy senki sem nézi, mégis mindenki ismeri
: Víg Bianka
: Víg Bianka
A verseny, ami még hátra van. A Formula 1 fenntarthatósági törekvéseinek értékelése
: Ökrös Richárd
: Ökrös Richárd
Virtuális valóság hatása a turizmusra napjainkban
: Gálos Laura Julianna
: Gálos Laura Julianna
Virtuális valóság az oktatásban.
: Bakos Anikó
: Bakos Anikó
A virtuális és kiterjesztett valóság alkalmazása a vállalati szférában
: Farkas Károly Richárd
: Farkas Károly Richárd
Virtuális valóság, vagy valóságos virtualitás?
: Kankulya Péter
: Kankulya Péter
A televíziózás átalakulása az idők során, különös tekintettel a valóságshow-műsorokra
: Tóth Daniella
: Tóth Daniella
Az Erasmus program, avagy az álarcos valóság és lélektani hatása
: Hajdu Vanessza
: Hajdu Vanessza
Az értékesítési csatornák integrációja és a kiterjesztett valóság
: Áldott István
: Áldott István
A neuroértékesítés mögött A vásárlói döntést befolyásoló tényezők
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
Kriptovaluták és a mögötte álló technológia
: Herczku Éva Melinda
: Herczku Éva Melinda
A 45 év feletti munkavállalók vélt vagy valós esélyei és a valóság közti különbség a magyar munkaerőpiacon
: Komlós Mónika
: Komlós Mónika
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
A PlayVR Budapest Virtuális Valóság Szórakoztatóközpont marketingstratégiája
: Szentgyörgyi Márton Tamás
: Szentgyörgyi Márton Tamás
Sztereotípia vagy valóság? Generációs különbségek a munka világában
: Takács Réka
: Takács Réka
A valóság illúziója - az illúzió valósága A valóságészlelés variációi, és átalakulása a XXI. században
: Gorda Csenge
: Gorda Csenge
A „Minden, ami NŐ” szépségipari cég piaci versenyhelyzetének bemutatása és elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Hitelesség és hatékonyság erősítése az influenszer marketingben - Valóság és Illúziók
: Czotter Réka Kata
: Czotter Réka Kata
Fogyasztóvédelmi kihívások a vendéglátásban - Tudatos fogyasztók és a tudatlan valóság
: Szabácsik Andrea
: Szabácsik Andrea
Válság és valóság avagy A PIGS országok az euróövezet perifériáján
: Víz István
: Víz István
Startup vállalkozások bemutatása és az innováció mögött rejlő üzleti modell fontossága
: Békési Dániel
: Békési Dániel
Van-e természetjog?
: Turgonyi Zoltán
Published: (2015)
: Turgonyi Zoltán
Published: (2015)
Similar Items
-
Adóparadicsomok-és ami mögötte van
: Nagy Ádám Tamás -
A 2008-as hitelválság - és ami mögötte van
: Vancsek Tibor -
A bankkártya üzletág és ami mögötte van
: Debreczeni Ildikó -
Az Apple-kultusz és ami mögötte van az iPhone fogyasztói megítélése
: Figusch Bianka
Published: (2013) -
A lean és ami mögötte van a Magyar Telekomban
: Pénzváltó Krisztina