A Hotel Tagore marketing szempontok alapján történő elemzése a fogyasztói szokások tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Wittner Vivien
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Ress Tirza
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Balatonfüred
hotel marketing
szolgáltatás
Szolgáltatás marketing
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47082
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom célja, hogy elemezzem a Balatonfüreden elhelyezkedő Hotel Tagore marketingtevékenységének működését.Ennek részeként dolgozatomban HIPI-elv segítségével mutatom be a szolgáltatásokat, illetve alkalmazom a 7P-t is. A külsőhatások ismertetésére STEEP-elemzést alkalmazok, míg a belsőhatásokat SWOT-elemzéssel mutatom be.A szekunder kutatás mellett kérdőíves primer kutatást végeztem, ahol a hipotéziseimet vizsgáltam.A szakdolgozat lezárásaként pedig javaslatot tettem a fejlesztésre.