A Tök-Mag 2003. Kft. marketing tervének megvalósítása az online értékesítés tükrében
Saved in:
Main Author: | Hideg Vanessza |
---|---|
Other Authors: |
Dobos Henrietta
Máté Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | e-kereskedelem kisvállalkozások marketing terv online értékesítés online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47090 |
Similar Items
Online marketingkommunikációs lehetőségek 2003-ban
: Illés Gergely Béla
: Illés Gergely Béla
Turizmusfejlesztési stratégiák - hatáselemzés 2003-2016
: Ungvári Márk
: Ungvári Márk
GeoMag Water Kft. marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Nagy-Kékesi Katinka Veronika
: Nagy-Kékesi Katinka Veronika
Lakáspiac elemzése Magyarországon 2003-tól napjainkig
: Őszi Bettina
: Őszi Bettina
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert
: Steigervald Róbert
MagNet Bank létezésének indoklása
: Lakatos Barbara
: Lakatos Barbara
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. működése az online értékesítés növekedésének tükrében
: Herbert Martin
: Herbert Martin
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna
: Farkas Anna
A minőségi ügyfélkezelés az Extreme Digital- eMAG Kft-nél
: Pogány Arnold
: Pogány Arnold
Marketingkommunikációs stratégiák a gyakorlatban - MagNet Bank
: Havas Ottó Roland
: Havas Ottó Roland
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté
: Sipos Máté
A fizikai munkakörnyezet hatása az Extreme Digital - eMAG Kft. munkavállalóira
: Szontágh Dorina Judit
: Szontágh Dorina Judit
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A 2003-tól tartó kőolajválság hatásai, különös tekintettel Magyarországra
: Fakhouri Youssef
: Fakhouri Youssef
Logisztikai folyamatok bemutatása a magyarországi eMAG vállalatánál
: Balogh Márk
: Balogh Márk
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
A Cafeteria rendszer Motivációs ereje Generációnként A MAG Hungary Kft-nél
: Pásztor Éva
: Pásztor Éva
Az online marketing stratégiák lehetőségeinek vizsgálata a vállala-tok számára a Starbucks Magyarország mintáján keresztül
: Bacsik Dorina
: Bacsik Dorina
A sikeres online értékesítés nyomában
: Sebestyén Orsolya
: Sebestyén Orsolya
Online értékesítés a szállodai világban
: Tóth Attila Kristóf
: Tóth Attila Kristóf
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
A Coca-Cola 2003-as Coke & Music tavaszi promóciójának átfogó elemzése
: Balla Zoltán
: Balla Zoltán
Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően
: Pribék Mihály
: Pribék Mihály
Mobilbankolás ügyfélközpontú megközelítése a MagNet Bank példáján keresztül
: Fábián Rita Tamara
: Fábián Rita Tamara
Az online értékesítés térnyerése a koronavírus idején
: Forró Viktória
: Forró Viktória
IT biztonság megvalósítása az elektronikus banki szolgáltatások világában
: Hajnal Vanessza
: Hajnal Vanessza
A leghíresebb televízióműsorok, avagy a híradós piac erőviszonyai Magyarországon 2003-ban
: Kalóczki Tímea
: Kalóczki Tímea
Az FVM 2003-as tavaszi EU PR médiakommunikációs pályázatainak bemutatása és megvalósításuk hatásfoka
: Tóth Katalin
: Tóth Katalin
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina
: Farkas Norina
Online értékesítés és e-marketing használata a 21.században a Spar Kereskedelmi Kft.-nél
: Glatz Kitti
: Glatz Kitti
A termelői értékesítés marketing lehetőségei
: Puskás Mária
: Puskás Mária
Differences of consumer behaviour between MagNet bank and traditional bank clients
: Fáy Zsombor
: Fáy Zsombor
Az elektronikus kereskedelem jelene és jövője, az eMAG példáján keresztül bemutatva
: Kántor Máté
: Kántor Máté
Gabért 2003. Szövetkezet hitelezhetőségének és hitelképességének vizsgálata az MNB Növekedési Hitelprogram hiteltermék tekintetében
: Németh Klaudia
: Németh Klaudia
Egy uszoda tevékenységeinek/szolgáltatásainak marketing tervének kialakítása
: Reé Evelin Éva
: Reé Evelin Éva
Az online értékesítés bevezetése és tapasztalatai a Piramis Építőház Kft. gyakorlatában
: Gyarmati Bettina
: Gyarmati Bettina
Online értékesítés szerepe a hazai szállodaipar piacán
: Salamon Edina
: Salamon Edina
Projektek megvalósítása a Siemens Zrt. tevékenysége tükrében
: Üveges Ariel
: Üveges Ariel
A MagNet közösségi bank és a szegények mikrohitelezésének lehetőségei Magyarországon
: Imre Roland
: Imre Roland
Similar Items
-
Online marketingkommunikációs lehetőségek 2003-ban
: Illés Gergely Béla -
Turizmusfejlesztési stratégiák - hatáselemzés 2003-2016
: Ungvári Márk -
GeoMag Water Kft. marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Nagy-Kékesi Katinka Veronika -
Lakáspiac elemzése Magyarországon 2003-tól napjainkig
: Őszi Bettina -
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert