Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
Saved in:
Main Author: | Vaskor Anna Orsolya |
---|---|
Other Authors: |
Bánóczy Liza
Máté Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | botrány közösségi média marketingeszközök marketingstratégia meghökkentő újgenerációs |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47104 |
Similar Items
Közösségi média, mint az újgenerációs marketing eszköz
: Zsíros Krisztián
: Zsíros Krisztián
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
Fenntarthatóság, mint marketingeszköz a különböző szempontok érvényesülése több, vizsgált vendéglátóipari egységnél
: Flamich Attila
: Flamich Attila
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
A környezetvédelem mint ideológia és marketingeszköz
: Szigeti Kristóf Dávid
: Szigeti Kristóf Dávid
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
Dieselgate botrány hatása a Volkswagen üzleti helyzetére
: Seres Marcell
: Seres Marcell
Egy egocentrikus zeneipar a digitális érában - Adaptáció az újgenerációs zeneterjesztési eszközökhöz
: Ágoston János
: Ágoston János
A magyar könyvvizsgálati szakma változása a Quaestor botrány óta
: Ágoston Krisztián
: Ágoston Krisztián
Legendás történelmi hotelek az USA-ban. A mese mint marketingeszköz
: Gizella Aletta Dóra
: Gizella Aletta Dóra
Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -
: Morvai Szabina
: Morvai Szabina
Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél
: Horváth Gergő Márton
: Horváth Gergő Márton
Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében
: Gyovai Ádám
: Gyovai Ádám
Csőd, illetve felszámolási eljárás helyzetének vizsgálata a Quaestor botrány kapcsán
: Siklós Dóra
: Siklós Dóra
A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
A közösségi vásárlás, mint új online marketingeszköz a szállodai értékesítésben - avagy Szállodák a kuponok világában
: Woth Zsófia
: Woth Zsófia
Az animáció, mint a differenciáláshoz szükséges marketingeszköz bemutatása a zalakarosi Hotel Karos Spa példáján keresztül
: Rofrics Eszter
Published: (2012)
: Rofrics Eszter
Published: (2012)
A Volkswagen csoport stratégiájának, keresletének, vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének változása a Dieselgate-botrány árnyékában
: Néher András
: Néher András
Az amerikai kitiltási botrány kommunikációs és konfliktuskezelési vetületei, valamint a gazdaságdiplomácia megoldásai a válság enyhítésére
: Juhász Zsófia Fruzsina
: Juhász Zsófia Fruzsina
A termékelhelyezés, mint marketingeszköz formai megjelenítésének és szakmai támogatásának fejlődése a magyar mozifilmekben 2002 és 2012 között
: Csorba Márton
: Csorba Márton
A magyar kis- és középvállalatok elsődleges marketingeszköze, a Google AdWords
: Bognár Dávid
: Bognár Dávid
Járvány hatására felvett szokások járványt követő megtartása
: Vaskor Anna Orsolya
: Vaskor Anna Orsolya
Izrael mint startup nagyhatalom
: Szilágyi Anna
: Szilágyi Anna
Budapest, mint az ország gasztronómiai fesztiválközpontja
: Kármán Orsolya Marietta
: Kármán Orsolya Marietta
A Fair Trade, mint a kereskedelem perszonalizációjának bemutatása
: Papp Orsolya
: Papp Orsolya
Az iskola, mint kultúraközvetítő intézményrendszer - Művészettel nevelés
: Gyurkovicsné Balogh Orsolya
: Gyurkovicsné Balogh Orsolya
A gasztronómia, mint vonzóerő elem a turizmusban. Gasztroturizmus Hargita megyében
: György Orsolya
: György Orsolya
A controlling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze
: Árokszállási Orsolya
: Árokszállási Orsolya
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna
: Farkas Anna
Hungarikumok - A zserbó, mint Hungarikum
: Török Csilla Anna
: Török Csilla Anna
A cirkuszművészet, mint turisztikai termék népszerűsítése
: Demeter Anna Kinga
: Demeter Anna Kinga
Üzleti intelligencia, mint a kontrolling rendszer fejleszésének eszköze az újHáz Zrt. gyakorlatában
: Horváth Orsolya
: Horváth Orsolya
Similar Items
-
Közösségi média, mint az újgenerációs marketing eszköz
: Zsíros Krisztián -
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf -
Fenntarthatóság, mint marketingeszköz a különböző szempontok érvényesülése több, vizsgált vendéglátóipari egységnél
: Flamich Attila -
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit -
A környezetvédelem mint ideológia és marketingeszköz
: Szigeti Kristóf Dávid