Travel influencerek és hatásuk a vásárlói döntéshozatalra

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Karcagi Kitti Stella
Other Authors: Keresztes István
Kovács Dr. Ildikó
Format: Thesis
Kulcsszavak:fogyasztó(k)
közösségi média
marketing
utazás
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47128
Description
Abstract:Az utazás mindig is fontos része volt az emberi életnek és ennek megfelelően aturizmusnak is lépést kell tartania az utazók igényeivel és változó szokásaival. Az utazási iparfejlődése és az internet elterjedése óta az emberek utazási szokásai és preferenciái is jelentősenmegváltoztak. Az internet és a közösségi média platformok az utazók legfontosabb információsforrásai lettek, amelyek jelentősen befolyásolják az emberek utazási döntéseit.A turizmusban a "travel influencer" fogalom egyre növekvő jelentőséggel bír. A travelinfluencerek olyan emberek, akik széles körű követőtáborral rendelkeznek a közösségi médiaplatformokon és az utazási tapasztalataikat osztják meg követőikkel. A travel influencer szerepeaz utazók döntési folyamatában az utazás iránti érdeklődés felkeltésével és az utazási célok,programok és szállások ajánlásaival kapcsolatos információkkal való ellátásban rejlik.