A marketing kommunikáció sajátosságai a különböző értékesítési kapcsolatokban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Králik Virág
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Kulcsszavak:B2B
B2C
marketingkommunikáció
Offline marketing
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47132
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom témájának a marketing kommunikáció sajátosságainak vizsgálatát választottam a különböző értékesítési kapcsolatok tekintetében. Téma választásomat a szakmai gyakorlati tevékenységem vezérelte. Munkahelyemen, a Robert Bosch Kft.-nél van lehetőségem megszerezni a gyakorlati tapasztalatom, a Power Tools osztályon, mint sales-operation gyakornok. Ennek kapcsán a dolgozatom témaköre az értékesítési kapcsolatok vizsgálata.A Robert Bosch Kft. multinacionális vállalat, ami jelenleges is dinamikusan fejlődik, fogyasztói leginkább a vállalkozások, nagyáruházak és szakkereskedők, de ezzel szemben közvetlenül nem értékesít a végső fogyasztóknak, évről évre egyre nagyobb bevételre szert téve, ezért a téma aktualitására való tekintettel döntöttem a különböző fogyasztói kapcsolatok marketing kommunikációjának elemzése mellett.A Robert Bosch Kft. már lassan egy éve vált állandó munkahelyemmé így, már közel áll a szívemhez a jó munkahelyi közeg és a színes munkahelyi programok miatt. Amikor munkahelyet kerestem fontosnak tartottam, hogy tanulmányaimhoz kapcsolódjon így belelátva ebbe a témába, és szakmába. A részlegemen nagyon sok munkavállaló segíti a folyamatok gördülékenységét, állandó és gyakornoki pozícióban is.Záródolgozatomban megvizsgálom a Power Tools osztály egyik újonnan megjelenő termék családján keresztül a B2B és B2C szektorokon belül milyen, marketing eszközöket használnak, milyen módon érik el a fogyasztókat, illetve milyen egyedi sajátosságok jellemzőek az egyes szektorokra.