A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Baranyák Tamás
Other Authors: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:közösségi média
marketing-kampány
reklámkampányok
Spotify
streaming
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47160

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47160
005 20230907142226.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Baranyák Tamás 
245 1 2 |a A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével  |c Baranyák Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatomban a Spotify-al, mint streaming szolgáltatás foglalkozom, valamint a piacvezetői pozíciójukkal, versenytársaikkal és a streaming szolgáltatások elsöprő sikerével. Érintem még a Spotify Wrapped közösségi média kampányt, amely elindulása óta az egyik legnagyobb marketing-kampány minden évben. Primer kutatásként a magyar felhasználók zenehallgatási preferenciáit mértem fel. Kutatásom fő pontjaként arra kerestem a választ, hogy fenntartható-e ez a fajta üzleti modell, hiszen a vállalat az alapítás óta nem termelt profitot. 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing-kampány 
695 |a reklámkampányok 
695 |a Spotify 
695 |a streaming 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47160/1/Barany%C3%A1k%20Tam%C3%A1s_KKK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47160/2/2092_001.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47160/3/Barany%C3%A1k%20Tam%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés