Luxus divatmárkák marketingaktivitása Magyarországon
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Virág |
---|---|
További közreműködők: | Dr. Rimóczi Dr. Csilla |
Kulcsszavak: | divat luxus marketing marketingstratégiák márka |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47169 |
Hasonló tételek
A luxus divatmárkák és a fogyasztói magatartás vizsgálata
: Egyed Ádám
: Egyed Ádám
Divatmárkák piaca és marketingkommunikációja napjainkban
: Repka Eszter
: Repka Eszter
Magyar Divatmárkák Fenntarthatósággal Kapcsolatos Kommunikációja a Közösségi Médiában
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
Brand management a divatiparban - A divatmárkák nemzetközi viszonylatban való kommunikációja
: Kerek Kata
: Kerek Kata
Luxus a természetben A glamping szerepe az élményalapú turizmusban
: Orgován Kristóf
: Orgován Kristóf
Egy luxus szálloda különböző részlegeinek együttműködése
: Varga Lilla
: Varga Lilla
Luxus Szálloda számviteli sajátosságai cost controllinggal karöltve
: Füles Bálint
: Füles Bálint
A luxus hajókirándulások fejlődése a kezdetektől napjainkig
: Szimeth Zsófia Emese
: Szimeth Zsófia Emese
Párisi Passage Restaurant vizsgálata a luxus szemszögéből
: Thurszky Nikolett Szandra
: Thurszky Nikolett Szandra
Luxus- és innovatív szolgáltatások a magyar vendéglátásban
: Szén Balázs
: Szén Balázs
Budapest, Bécs, Prága luxus szállodapiac problémái és lehetőségei
: Herczeg Miklós
: Herczeg Miklós
Budapest útja a luxus felé - Budapest luxusdesztinációvá válásának lehetőségei és korlátai
: Kovács-Oláh Lili
: Kovács-Oláh Lili
Piaci elemzés és tendenciák a fővárosi luxus lakóingatlan fejlesztésekről Kiemelt projektelemzés az Orco Csoport Avenue Gardens luxus apartman házáról
: Birinyi Nóra
Megjelent: (2007)
: Birinyi Nóra
Megjelent: (2007)
A technológiai fejlődés hatása az ötcsillagos luxus szállodai szolgáltatásra
: Eső Marianna
: Eső Marianna
Sznobizmus, befolyásolás, életstílus, luxus - és a hozzájuk kapcsolódó jelenségek
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
A fiatalok fogyasztói magatartása a hazai luxus dekorkozmetikumok piacán
: Bartos Anita
Megjelent: (2013)
: Bartos Anita
Megjelent: (2013)
Elektronikus partnerkapcsolatok a logisztikában – betekintés egy luxus divatmárka logisztikai folyamataiba
: Sas Fanni Sára
: Sas Fanni Sára
A magyar luxus divatipar e-kereskedelmi és fenntarthatósági szempontok szerint
: Tóth Blanka
: Tóth Blanka
Luxus, vagy szükség? A FreeBake, mint induló "mentes" pékség marketingstratégiája
: Prémus Viktória
: Prémus Viktória
Az At Home Budapest Kft. luxus ingatlan közvetítő vállalat online marketing lehetőségei
: Papp Alexandra
: Papp Alexandra
Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül
: But-Pálfi Brigitta
: But-Pálfi Brigitta
Luxus tengeri hajóutak jelene és jövője a válság előtt és után
: Puskás Dániel
: Puskás Dániel
Trunk Show, mint luxus divatmárka közvetlen értékesítési csatornája, operációs folyamatainak nehézségei
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
Luxus szálloda Budapest belvárosában, a Kempinski szálloda bemutatása az üzletemberek szemével
: Hegedűs Kitti Fanni
: Hegedűs Kitti Fanni
Az Üzleti Modell Elemzése Egy Luxus Női Cipők Készítésével Foglalkozó Vállalkozásnál
: Orosz Péter
: Orosz Péter
Luxus innovatív (mobil/gyors) házak hasznosítása rövidtávú bérbeadással, mint ingatlanberuházási projekt
: Vlaszaty Soma Gábor
: Vlaszaty Soma Gábor
A luxus és a presztízs jelenléte a közgazdaságtanban, valamint ennek pszichológiája a turizmusban és vendéglátásban, szállodai piacra levetítve Magyarországon
: Varga Tamás Mihály
: Varga Tamás Mihály
A luxus kategóriás divattermékek és azok hamisítványainak bemutatása a Michael Kors luxusmárkán keresztül
: Szentpéteri Zsófia
: Szentpéteri Zsófia
Luxus kicsiben- avagy hogyan lehet elérni a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetébe
: Nagy Erika Gabriella
: Nagy Erika Gabriella
A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében
: Magó Réka
: Magó Réka
Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Miseta Fanni
: Miseta Fanni
A tradíció szerepe a posztmodern fogyasztó számára egy luxus szálloda, a Sea Island Resort példáján keresztül
: Lerner Judit
: Lerner Judit
Szállodák, ahol maga a luxus már nem elég,- mit vár el egy makacs, önálló, avagy posztmodern vendég?
: Simon Mária Luca
: Simon Mária Luca
Marketing Dans le Monde du Luxe et Dans le Tourisme Rural -Marketing a luxus világában és a falusi turizmusban
: Sipos Borbála Anikó
: Sipos Borbála Anikó
Hogyan biztosítja a luxus élményét a Four Seasons szállodalánc a működés szintjén? A luxust biztosító szolgáltatások vizsgálata 3 szálloda példáján keresztül.
: Rosta Petra
: Rosta Petra
Az apartmanszállodák piaci helyzete Magyarországon
: Csongor Virág
: Csongor Virág
Hasonló tételek
-
A luxus divatmárkák és a fogyasztói magatartás vizsgálata
: Egyed Ádám -
Divatmárkák piaca és marketingkommunikációja napjainkban
: Repka Eszter -
Magyar Divatmárkák Fenntarthatósággal Kapcsolatos Kommunikációja a Közösségi Médiában
: Nagy Dóra -
Brand management a divatiparban - A divatmárkák nemzetközi viszonylatban való kommunikációja
: Kerek Kata -
Luxus a természetben A glamping szerepe az élményalapú turizmusban
: Orgován Kristóf