Marketing trükkök avagy biztosítás üzleti szemmel

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Géczi László
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Kulcsszavak:biztosítás(ok)
értékesítés
marketing
megoldások
pozícionálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47185
Leíró adatok
Kivonat:Marketing megoldások és biztosítás piaci pozícionálása.Biztosítás rövid története, SWOT, STEEP, ATL, BTL, és piackutatás.Hipotézis, és elemzés, piaci tapasztalatok.Konklúzió és összegzés, piaci pillanatkép.Hard skills, soft skills.Egy vállalat rövid bemutatása, elemzése, jövőkép és üzleti megoldások.Befektetés, garantált hozam, fluktuáció, nyugalom biztonság, és jövőtervezés.Biztosítás marketing, B2B, B2C, értékesítés régen és most.Piaci körkép, nemzetközi és hazai szinten.