Mi alapján választanak az emberek maguknak telekommunikációs szolgáltatót, avagy miért ekkora Magyar Telekom előnye a telekommunikációs piacon
Saved in:
Main Author: | Katona Patrik |
---|---|
Other Authors: | Oravecz Titanilla Éva |
Kulcsszavak: | 7P modell marketing marketingkommunikáció szolgáltatásmarketing telekommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47190 |
Similar Items
Mi alapján választanak szórakozóhelyet a fiatalok Budapesten
: Balog Dávid
: Balog Dávid
Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon
: Lőrincz Dóra
: Lőrincz Dóra
Marketingkommunikációs eszközök jelentősége a telekommunikációs piacon a Telekom gyakorlati példáján keresztül.
: Surányi Attila
: Surányi Attila
Trendek a telekommunikációs piacon mobilinternet és okostelefonok elterjedése
: Liki Norbert József
Published: (2013)
: Liki Norbert József
Published: (2013)
Marketingkampányok a telekommunikációs vállalatok versenyében
: Bálint Patrik
: Bálint Patrik
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
A telekommunikációs szektor fejlődése, hatása a gazdaságra, logisztikára
: Horváth Patrik
: Horváth Patrik
Banki és telekommunikációs adattárház modellezés
: Petró Ádám
: Petró Ádám
Archiválás egy telekommunikációs vállalat életében
: Telek Szabolcs
: Telek Szabolcs
A telekommunikációs vállalatok felelősségvállalása Magyarországon
: Kelemen Henrietta
: Kelemen Henrietta
Az Így Élj Jobban Zrt. helyzete a telekommunikációs piacon marketing szempontból
: Hovanecz Hanna
: Hovanecz Hanna
A telekommunikációs cégek üzeneteinek változásai - A Magyar Telekom pozícionálása az elmúlt 20 évben
: Jakab Cintia
: Jakab Cintia
Telekommunikációs eszközök használatának módszertana az oktatásban
: Nagy Roland
: Nagy Roland
Ügyfélszintű megtérülés számítás a telekommunikációs iparágban
: Matiscsák László
: Matiscsák László
Két telekommunikációs nagyvállalat CRM rendszerének összehasonlítása
: Nagy Norbert Marcel
: Nagy Norbert Marcel
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
Mobil telekommunikációs vállalatok hálózatmodernizációs stratégiáinak elemzése
: Liki Norbert József
: Liki Norbert József
Teljesítménymutatók értékelése egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálatán
: Vojter Noémi
Published: (2023)
: Vojter Noémi
Published: (2023)
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra
: Mécs-Berta Nóra
Egy telekommunikációs vállalat adózási kihívásai nemzetközi viszonylatban
: Blaskó Benjámin
: Blaskó Benjámin
Telekommunikációs kampányok elemzése a magyar demográfiai viszonyok tükrében
: Pethes Barbara
: Pethes Barbara
Magyarországon jelenlévő telekommunikációs vállalatok marketingstratégiája, a Vodafone szemszögéből
: Varga Péter
: Varga Péter
A jelöltélmény vizsgálata egy telekommunikációs vállalat dolgozóin keresztül
: Szvitek Csilla
: Szvitek Csilla
Telekommunikációs M&A trendek vizsgálata konkrét vállalatértékelés bemutatásával
: Berki Adrienn
: Berki Adrienn
A hazai telekommunikációs szektor három óriásának összehasonlító elemzése
: Vasicsek János
: Vasicsek János
Az ügyfélélmény-menedzsment kihívásai egy nemzetközi telekommunikációs vállalatnál
: Demeter Dávid
: Demeter Dávid
Létezik-e verseny a távközlési piacon? avagy A magyarországi telekommunikációs szektorban folyó verseny bemutatása egy érdekes eset tükrében
: Farkas Eszter
: Farkas Eszter
A társadalmi felelősségvállalás vizsgálata a magyarországi telekommunikációs vállalatok gyakorlatában
: Gál Judit Gyopár
: Gál Judit Gyopár
General Electric és a céges telekommunikáció folyamatai, hatékonyságuk növelése
: Samu Dániel Bálint
: Samu Dániel Bálint
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Marton Balázs
: Marton Balázs
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Vass Zsófia
: Vass Zsófia
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Lovas Tibor
: Lovas Tibor
A panaszkezelés szerepe a vevői elégedettségben a telekommunikációs szektorban
: Nagy Petra
: Nagy Petra
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Zombor Gábor
: Zombor Gábor
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Zombai Levente Zoltán
: Zombai Levente Zoltán
Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban
: Bege Levente
: Bege Levente
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Tarpai Gréta Lilla
: Tarpai Gréta Lilla
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Varga Dániel
: Varga Dániel
Piacvezető telekommunikációs vállalatok jövedelmezőségi és hatékonysági mutatóinak összehasonlító elemzése
: Csekei Boglárka
: Csekei Boglárka
Similar Items
-
Mi alapján választanak szórakozóhelyet a fiatalok Budapesten
: Balog Dávid -
Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon
: Lőrincz Dóra -
Marketingkommunikációs eszközök jelentősége a telekommunikációs piacon a Telekom gyakorlati példáján keresztül.
: Surányi Attila -
Trendek a telekommunikációs piacon mobilinternet és okostelefonok elterjedése
: Liki Norbert József
Published: (2013) -
Marketingkampányok a telekommunikációs vállalatok versenyében
: Bálint Patrik