Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dankó Richárd
További közreműködők: Jankuné Dr. Kürthy Gyöngyi
Szabó Edit
Kulcsszavak:hotel
marketing
online
OTA
összehasonlító elemzés
SWOT
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47197

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47197
005 20230907142345.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dankó Richárd 
245 1 3 |a Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival  |c Dankó Richárd  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámban részletesen kitérek azOTA-k (Online Travel Agency) működésére, valamint az előnyükre, illetvehátrányukra. Vizsgálni fogom az online marketing súlyát és fontosságát aturizmusban. Bemutatom az Up Hotelt, majd készítek egy SWOT analízist is.Jellemzem a hotel értékesítését és összehasonlítom az online utazási irodákfoglalási rendszerével. Kutatásom alkalmával mélyinterjút folytatok aszálloda igazgatójával, amely által megérthetem, hogy a szálloda hogyanviszonyul az OTAK-hoz. 
695 |a hotel 
695 |a marketing 
695 |a online 
695 |a OTA 
695 |a összehasonlító elemzés 
695 |a SWOT 
700 1 |a Jankuné Dr. Kürthy Gyöngyi  |e ths 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47197/1/up%20hotel%20szakdoga_Dank%C3%B3%20Rich%C3%A1rd%201.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47197/2/B%C3%ADr%C3%A1lat%20Dank%C3%B3%20Rich%C3%A1rd.pdf  |z Dokumentum-elérés