Mennyit ér az egészség?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bársony Fruzsina
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
egészség
egészségügyi támogatások
infláció
koronavírus-járvány (COVID-19)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47205
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom témája, az egészség ára. A magyar háztartások, illetve a egészségügyi kiadásokat vizsgálom. Számomra nagyon fontos, hogy a magyar háztartásoknak a kiadásait csökkentsük, ezzel pedig megkönnyítsük a családok életét. Megvizsgáltam, mennyiben befolyásolja ezt az infláció, valamint mivel kereskedelem és marketing szakon a tanulmányaimat végzem, a gyógyszercégeknek kerestem a marketingstratégiáját és primer kutatás alapján meg is vizsgáltam, hogy a fogyasztókat a közösségi médiában közvetített reklámok mennyiben befolyásolják a vásárlásban.