Hírnévmenedzsment gyakorlatok hazai és multinacionális vállalatoknál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fógel Réka
További közreműködők: Burovinc Eszter
Zelena Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hazai nagyvállalatok
hírnévmenedzsment
kommunikációs stratégia
multinacionális vállalatok
public relations
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47236
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom témája a hírnévmenedzsmentgyakorlatok hazai és multinacionális vállalatoknál, amely egy nemzetközileg éshazailag is aktívan kutatott tárgykör.A reputáció gondozásakulcsfontosságú szerepet kell, hogy betöltsön minden cég életében, amely egy többrészfolyamatból álló, konstans odafigyelést igénylő menedzsmenttevékenység.Szakdolgozatomat tudományterületi és időbeli lehatárolássalkezdem, majd a témához kapcsolódó fogalmak körüljárása mellett elemzem a hírnévés menedzsment kapcsolatát, illetve prezentálom a hírnév stratégia folyamatát.Több kérdésre is választ adok, melyek közül a következőket szeretném kiemelni:kinek a feladatkörébe tartozik a hírév gondozás és milyen eszközök segítségévelteszik mindezt.Szakdolgozatomban megvizsgáltam areputáció jelentőségét, szerepét hazai és multinacionális vállalatokvonatkozásában, illetve bemutattam az elméleti összetevőit ésdemonstráltam, hogy a gyakorlati megvalósítása miként zajlik. Írásombanalkotórészeire bontottam a hírnév menedzsment meghatározó komponenseit, továbbátanulmányoztam azok jelenlétét és szerepét a vállalatok kommunikációjában,ezzel egy univerzális, átfogó képet prezentálva.