A borkultúra és a bormarketing kapcsolata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga László Bence
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Kulcsszavak:bor
borkultúra
bormarketing
marketingeszközök
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47241
Leíró adatok
Kivonat:A bor kultúrájaáltalában a borfogyasztással, az ízleléssel és az élvezettel kapcsolódik össze,és ezeknek az élményeknek a megosztására és megvitatására épül. A bor kultúrájakiterjed azokra a szokásokra és hagyományokra is, amelyek az egyesborvidékekhez, borászatokhoz és bortípusokhoz kapcsolódnak. A bor kultúrájanagy hatással van a bormarketingre, mivel az embereknek sokszor az a fontos,hogy a bort ne csak fogyasszák, hanem meg is értsék. A bormarketingben fontosszerepet játszik a borok története, azok az ízjegyek, amelyeket az adott borjellemzően hordoz magában, valamint a borkultúrához kapcsolódó hagyományok ésszokások bemutatása.