Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Puskás Dalma Tamara
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:arculat - image
arculattervezés
kreativitás
marketingeszközök
marketingkommunikáció
reklámeszközök
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47256
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája a vállalatiarculat és imázs szerepe a marketingben a reklámdekorációs kivitelezéseken ésgerilla marketing eszközökön keresztül. Napjainkban egyre nagyobb szerepe van asocial medianak és az online jelenlétnek az image létrehozásában, mégistovábbra is kifejezetten lényeges a vállalat üzenetének fizikai térben valókommunikálása. Első sorban a kreativitás fogalmát, majd az arculat és imageszerepét szeretném feltárni, ami nélkülözhetetlen a marketing tervek készítésesorán. Ezt követően szeretném bemutatni az ATL, BTL és TTL eszközöket, majdkülönböző reklámdekorációs és gerilla marketing eszközök hatékonyságát. Feltárom a különböző beltéri- éskültéri reklámhordozó felületek fontosságát és az arculati elemek kreatívfelhasználásának szerepét is vizsgálom.Azért választottam ezt a témát, mertfontosnak tartom a vizualitást, megjelenést, ugyanis külső szemlélőként ez azelső érzékelhető jelenség, amivel találkozunk. Kifejezetten lényeges ennek aképnek az egységes és megfelelő kialakítása marketing stratégia szempontjábólfizikai- és online térben. Ezek avizuális tényezők, képi üzenetek befolyásolják az ízlést, illetve nagy hatássalvannak a véleményformálásra. Egyre változatosabb megoldással találkozunk afizikai térben is, főleg az online jelenlét erős növekedése átvette afogyasztók figyelmét, így ezáltal az utcai felületeken, bevásárlóközpontokban issokkal több a kommunikációs zaj. Reklámdekorációs megoldásokban nagyobb teretkapnak azok a kivitelezések, amelyek meglepőek, váratlanok, nem szokványosakvagy pont a minimalista, letisztult hozzáállással lesznek figyelemfelkeltőek. Szakdolgozatomban azt a tézistkutatom, hogy a vásárlói döntést jelentősen befolyásolja az adott vállalat,márka vagy szolgáltatás imázsa és ezáltal nagy szerepet játszik a vásárlóiélmény nyomdai, fizikai reklámhordozókon keresztül.