Vendégértékelések fontossága a szállodai értékesítés során

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horváth Balázs
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Kulcsszavak:GAP-modell
marketingmix
Mystery Hotel Budapest
szolgáltatásmarketing
vendégélmény
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47303
Leíró adatok
Kivonat:A szállodák helyzete igencsak megnehezedett aCOVID-19-es járvány időszaka alatt. Most már talán kijelenthetjük, hogy kezd visszatérniaz élet a régi kerékvágásba és újra rengeteg ember veszi igénybe nap, mint napaz egyes szálláshelyek által nyújtott szolgáltatásokat. Legyen szó üzletiútról, céges rendezvényről, esküvőről vagy nyaralásról. Azonban közel semmindegy, hogy hol szállunk meg. Alapos utánajárást követően kell meghoznunkdöntésünket, hogy az általunk választott helyen eltöltött idő az igényeinknekleginkább megfelelő legyen.Több helyen is előfordul, hogy nem megfelelően kezelik avendégek visszajelzéseit, vagy egyáltalán nem is törődnek azokkal. 2023-ban egyjól működő vállalkozás esetében ez elengedhetetlen feltétel.