A sztármárkák és Cristiano Ronaldo CR7 márkájának megítélése a fogyasztók körében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Korim Dorina Nikolett
Kulcsszavak:Cristiano Ronaldo
futball
márkaépítés
self-branding
sportolói márkák
sztármárkák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47326

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47326
005 20230907142735.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Korim Dorina Nikolett 
245 1 2 |a A sztármárkák és Cristiano Ronaldo CR7 márkájának megítélése a fogyasztók körében  |c Korim Dorina Nikolett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Ez adolgozat arra hivatottam készült el, hogy felmérje a fogyasztók ismereteit asztármárkákkal kapcsolatban, valamint Cristiano Ronaldo CR7 márkájának vevőimegítélését. A hírességmárkákat, illetve a sportoló márkák felépítésénekmódszereit már számos hazai és nemzetközi szakember kutatta, így jelen dolgozatkiegészítésként szolgálhat ezekhez. A témakör mélyebb megértéséhez az általános4P-modellt, illetve az újszerű MABI-módszert alkalmaztam a labdarúgó személyes brandjénekelemzésénél. A primer kutatásomat adó kvalitatív vizsgálattal az általános ismeretekfelmérésre mellett a portugál labdarúgó személyére és marketinggel valókapcsolatára, valamint a CR7 márkára specifikusan irányú kérdéskörre iskitértem. A záródolgozatban annak is utánajártam, hogy milyen jelentősége van avevői döntésben sztármárkáknak és Cristiano Ronaldo szereplésének a reklámokban.A kapott eredmények az előzetes felvetéseimet részben igazolták, tökéletesbizonyosságot azonban nem nyertek, ehhez további kutatások lenne szükség. 
695 |a Cristiano Ronaldo 
695 |a futball 
695 |a márkaépítés 
695 |a self-branding 
695 |a sportolói márkák 
695 |a sztármárkák 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47326/1/Korim%20Dorina%20Nikolett_VQ11B5_2022_23_2.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47326/2/Korim%20Dorina%20PV%C3%81.pdf  |z Dokumentum-elérés