Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dvorák Réka
További közreműködők: Szabó Edit
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
kis- és középvállalkozás - KKV
közösségi média
online marketing
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47330
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom fő témája az online marketing használataés szerepe a kis- és középvállalkozáskban. Dolgozatomban, az irodalomsegítségével bemutatom a marketing-mix elemeit, a marketingkommunikációs mixet,az online marketing eszközeit és platformjait, a márkát és a hazai Kkv-at. Dolgozatombanismertetni fogom, a szakmai gyakorlati helyemet és a cég által használt onlineeszközöket, amelyeket részletesen bemutatok. A vállalat célcsoportját,üzeneteit, céljait, erősségeit és gyengeségeit is bemutatom. Dolgozatom végénjavaslatokat teszek, az online marketing eszközök bővítésére.