Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tóth Csilla
Kulcsszavak:.NET Framework
alkalmi foglalkoztatás
fogyasztói attitűd
fogyasztói magatartás
influenszer marketing
kozmetikai cikkek
közösségi média marketing
marketingkommunikáció
nők
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47339

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47339
005 20230907142755.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Csilla 
245 1 0 |a Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül  |c Tóth Csilla  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom témája a ­­női célpiacra szánt kozmetikai termékeketnépszerűsítő influenszer tartalmak hatékonyságának vizsgálata a közösségi média egyik kedveltplatformján, az Instagramon keresztül.Kifejezettenarról,­­ hogy ezen a piacon mennyire tölt be befolyásoló szerepet az influenszermarketing stratégia használata. Továbbá vizsgálni kívánom a női célpiac milyenszempontokat vesz figyelembe vásárlási döntése meghozatalakor egy influenszerhirdetést látva, azaz melyek azok a tartalmi és kommunikációs elemek, amelyekalapján igent mond az adott termékre.Néhánybevezető gondolatot követően a fogyasztói magatartás kerül rövid bemutatásra,mely téma után a nők fogyasztói attitűdjére is kitekintünk. Fontosnak tartom, hogylefektessem a később ismertetni kívánt kérdéskör alapjait, egészenvisszavezetve a fogyasztói magatartáshoz. Az alapokhoz tartozik a nők ésférfiak vásárlói magatartása közötti különbség, mely témával szintén az adottfejezetben foglalkozom. Az kezdeti szakaszokban előkészítésre került akövetkező fejezet, amely a nőkkel való kommunikáció fontosságát és a generációsmarketing szegmentálása alapján meghatározott csoportok főbb jellemzőittaglalja. Ezt követi a közösségi média bevonása a következő három fejezetben,majd az influenszer marketing ismertetése bővebben. Végül pedig az általam készítettkutatás eredményeinek beszámolója és összegzése zárja a dolgozatom. 
695 |a .NET Framework 
695 |a alkalmi foglalkoztatás 
695 |a fogyasztói attitűd 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a influenszer marketing 
695 |a kozmetikai cikkek 
695 |a közösségi média marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a nők 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47339/1/Z%C3%81R%C3%93DOLGOZAT-%20T%C3%B3th%20Csilla-%20v%C3%A9gleges.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47339/2/T%C3%B3th%20Csilla%20PV%C3%81.pdf  |z Dokumentum-elérés