A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban
Elmentve itt :
Szerző: | Szabadszállási Regina |
---|---|
További közreműködők: |
Cziegler Barbara
Furcsa Dr. Laura |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kozmetikai cikkek online marketing reklám szépségápolás vásárlás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47349 |
Hasonló tételek
Ruházati termékekkel kapcsolatos online vásárlási szokások
: Rabi Máté
: Rabi Máté
A környezettudatos termékekkel kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata
: Szabó Kinga
: Szabó Kinga
A dashboard jelentősége a vállalat döntéseinek meghozatalánál
: Kiss Richárd Gergely
: Kiss Richárd Gergely
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka
: Maruzs Hanna Bianka
Két vendéglátó egység koronavírus alatti döntéseinek az összehasonlítása
: Nagy Benedek
: Nagy Benedek
A márkázottság szerepe a dm szépségápolási termékei esetében
: Szabó Rita
: Szabó Rita
A szingli nők vásárlási szokásai
: Németh Henrietta
: Németh Henrietta
Otthoni, professzionális szépségápolási készülék piaci bevezetése és a vásárlói vélemények vizsgálata
: Tárczy Tünde Anita
: Tárczy Tünde Anita
Különböző generációk utazási döntéseinek hatása az utazási irodák jövőjére
: Futó Nikolett
: Futó Nikolett
Banki típusú megtakarítások összehasonlítása középpontban a nyugdíj-előtakarékossági termékekkel
: Fandl Zsolt
: Fandl Zsolt
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő
: Kálló Enikő
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében- befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Beszerzés feladatai, vállalati hierarchiában elfoglalt szerepe, döntéseinek hatása egy adott vállalatnál
: Pongrácz Ivett
: Pongrácz Ivett
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
Fogyasztói, vásárlói szokások vizsgálata konkrét termékkel, piaccal kapcsolatban Nyomdaipari segédanyagok nagykereskedelmi értékesítése ipari végfelhasználók vásárlási szokásai, fogyasztói magatartása
: Horváth Gábor
Megjelent: (2013)
: Horváth Gábor
Megjelent: (2013)
Hamisított termékekkel való kereskedés során kialakuló jogsértés gazdasági és társadalmi hatásai
: Kecskés Viktória
: Kecskés Viktória
A KKV szektor ügyfélélmény vizsgálata a Faktoring szolgáltatással kapcsolatban
: Kovács Borbála
: Kovács Borbála
Marketing tevékenységek egy szoftver értékesítésével kapcsolatban
: Danov Ulan
: Danov Ulan
Az influencerek befolyásoló hatása a fiatal nők vásárlási döntéshozatalára
: Klich-Lázár Anna
: Klich-Lázár Anna
Munkavállalók attitűdje a vállalatok társadalmi felelősségvállalásával kapcsolatban.
: Cserván Fanni
: Cserván Fanni
Fogyasztói szokások, vásárlási motiváció az Y generációs nők körében
: Szentesi Anita
: Szentesi Anita
Fogyasztói visszajelzések szerepe a szépségápolási termékek online kereskedelemében az Oxygeni Kair kft. példája alapján
: Bugyi Ágota
: Bugyi Ágota
A Z generáció észlelései a mém marketinggel kapcsolatban
: Rózsa Alexandrin
: Rózsa Alexandrin
Fürdőlátogatás preferenciái a Paskál Gyógy- és Strandfürdővel kapcsolatban
: Csordás Brigitta
: Csordás Brigitta
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fodrász szolgáltatással kapcsolatban
: Pásztor Judit
: Pásztor Judit
A fogyasztói attitűdök vizsgálata a magyar utazók körében, a környezettudatos szálláshelyekkel kapcsolatban
: Kienle Liána
: Kienle Liána
Fogyasztói igény felmérése az utazási szoftverek használatával kapcsolatban
: Vári-Nagy Zalán
: Vári-Nagy Zalán
Környezetvédelmi és politikai kommunikáció a legújabb energiapiaci trendekkel kapcsolatban
: Velner Zita
: Velner Zita
Az Emberi Erőforrás Menedzsment Kihívásai a Munkavállalók Motivációjával kapcsolatban
: Pongrácz Lujza Kata
: Pongrácz Lujza Kata
Vásárlási döntések vizsgálata
: Szabolcsi Klaudia
: Szabolcsi Klaudia
Autóvásárlási preferenciák Magyarországon, és vélemények az elektromos hajtásmóddal kapcsolatban.
: Mayer Rudolf
: Mayer Rudolf
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fair trade termékek fogyasztásával kapcsolatban
: Laczkó Csaba
: Laczkó Csaba
Véleménykutatás a 37/2014 EMMI rendelet nevelés-oktatási szegmenseivel kapcsolatban
: Katona Enikő Julia
: Katona Enikő Julia
Magyarország vezető szépségipari termékekkel foglalkozó nagyvállalatainak online reklámstratégiája és annak eredményessége, hangsúlyozva az arcápolási és dekorkozmetikumok szegmensét
: Illés Dóra
Megjelent: (2014)
: Illés Dóra
Megjelent: (2014)
Vásárlási szokások vizsgálata Magyarországon
: Kossuth Bálint
: Kossuth Bálint
Használtruha vásárlási szokásainak vizsgálata
: Köllő Renáta
: Köllő Renáta
A végelszámolás számviteli és adózási kérdései, a megszűnéssel kapcsolatban végrehajtandó feladatok
: Vidolovics Andrea Mária
: Vidolovics Andrea Mária
Korszerűsítő törekvések a személyi jövedelemadó bevallással kapcsolatban – Az egyszerűsített bevallás
: Gorzó János
: Gorzó János
A Magyarországon élők fogyasztói tudatossága az éttermi étkezések nyújtotta szolgáltatással kapcsolatban
: Weigl Henrietta
: Weigl Henrietta
Hasonló tételek
-
Ruházati termékekkel kapcsolatos online vásárlási szokások
: Rabi Máté -
A környezettudatos termékekkel kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata
: Szabó Kinga -
A dashboard jelentősége a vállalat döntéseinek meghozatalánál
: Kiss Richárd Gergely -
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka -
Két vendéglátó egység koronavírus alatti döntéseinek az összehasonlítása
: Nagy Benedek