A média és a filmek által kommunikált autizmuskép
Saved in:
Main Author: | Bereczky Réka |
---|---|
Other Authors: |
Berta Dr. Péter
Horváth Tamás |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | autizmus spektrum zavar Esőember film(ek) média neurotipikus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47363 |
Similar Items
A Hayao Miyazaki által rendezett animációs filmek helyzete az Oscar-díjátadón
: Varga Ákos
: Varga Ákos
Filmek, mint márkaépítés
: Baracsi Attila Péter
: Baracsi Attila Péter
Filmek a fejünkben A filmturizmus, mint a kulturális turizmus új aspektusa
: Tóth Tímea Zsófia, et al.
Published: (2019)
: Tóth Tímea Zsófia, et al.
Published: (2019)
II. világháborús filmek a propaganda tükrében
: Tóth Zoltán
: Tóth Zoltán
Star Wars filmek, mint kommunikációs eszközök
: Hegedüs Dominika
: Hegedüs Dominika
Filmek és sorozatok kultusza, mint motiváció a turizmusban
: Kállai Karolin
: Kállai Karolin
Filmturizmus, az Egyesült Királyságban forgatott filmek hatása az ország turizmusára
: Simkai Réka Magdolna
: Simkai Réka Magdolna
Dél-koreai filmek és sorozatok fogyasztóinak vizsgálata Magyarországon
: Porcza Erika Brigitta
: Porcza Erika Brigitta
Marketingkommunikációs módszerek bemutatása a hollywoodi blockbuster filmek népszerűsítésében
: Iring Janka Sára
: Iring Janka Sára
A Marvel-moziverzum, és a Star Wars filmek sikeressége
: Hakimi Diána
: Hakimi Diána
Az egész estés Disney élőszereplős filmek elemzése Magyarországon
: Medve Laura
: Medve Laura
A Barbenheimer mozgalom szerepe a Barbie és Oppenheimer filmek marketingkampányának sikerében
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
Média által formált vallási tolerancia Az iszlám megítélése a nyugati médiában
: Szabó Barbara Lúcia
: Szabó Barbara Lúcia
Olasz filmek hatása a turisztikai desztinációk és attrakciók kiválasztására a magyar turisták körében
: Pap Anna
: Pap Anna
A kereskedelmi média által sugárzott nőkép fogyasztókra gyakorolt hatása
: Tollár Edina
: Tollár Edina
A filmturizmus jelentősége Budapest kulturális turizmusában - Hogyan hatnak a filmek a budapesti turizmus gazdaságára?
: Tóth Tímea Zsófia
: Tóth Tímea Zsófia
A Mátrix trilógia mitológiája, üzenete a mai modern mítoszok, szimbólumok társadalmi szerepének vizsgálata a Mátrix filmek tükrében
: Csibi Adrienn
: Csibi Adrienn
Ravkától, a Megyén át, a 9 3/4 vágányig - avagy filmek és sorozatok kultusza, mint motiváció a turizmusban
: Kállai Karolin
: Kállai Karolin
Kiskorúak által okozott célcsoport anomáliák torzító hatása a vállalkozások közösségi média marketing stratégiájára
: Micserics Anna Mária
: Micserics Anna Mária
Forgalmazás disztribútor által
: Kósa Katalin
: Kósa Katalin
A közösségi média által kínált lehetőségek a vállalatok szempontjából;A Coca-Cola Company megjelenése a közösségi médiában
: Lóber Alexandra
: Lóber Alexandra
A Xiaomi magyarországi képviselete által felhasznált online és offline marketing eszközök.
: Deli Réka
: Deli Réka
Szervezeti vizsgálat a vezetők által vallott és a munkavállalók által követett értékek mentén Az Extreme Rendezvényügynökség szervezeti diagnózisa
: Csörnök Fanni
: Csörnök Fanni
Pályakezdő fiatalok vállalkozási hajlandósága, valamint lehetőségeik és az induló vállalkozásokat segítő támogatások bemutatása
: Bereczky Tímea
: Bereczky Tímea
Az önkormányzat által végzett adóügyek
: Albert Botond
: Albert Botond
Egyházközösségek által kínált művelődési lehetőségek
: Filus Aida
: Filus Aida
Automatizálási folyamatok elősegítése RFID által
: Balog Tamás
: Balog Tamás
Közösségépítés a színház és a színművészet által
: Lerch Boglárka
: Lerch Boglárka
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka
: Forgács Réka
A Tourinform irodák által betöltött funkciók
: Faragó Luca Rebeka
: Faragó Luca Rebeka
Az ABB Kft által alkalmazott vállalatirányítási rendszer és a beszerzési osztály által használt eszközök kapcsolatának elemzése
: Plochmann Dorottya
: Plochmann Dorottya
A magyarok kiutazási motivációi Dél-Koreába, a Hallyu által ösztönzött és a nem Hallyu által ösztönzött utazások összevetése
: Füzes Ottília
: Füzes Ottília
Sportmarketing tevékenység bemutatása az Adidas által
: Kiss Bernadett
: Kiss Bernadett
Logisztikai rendszerek elemzése konkrét cég által
: Széki Jakab
: Széki Jakab
Multinacionális cég ellátása a Ghibli Kft. által
: Fodor Krisztina
: Fodor Krisztina
A klímaváltozás által kiváltott migráció a szubszaharai Afrikában
: Gábor-Kovács Andrea
: Gábor-Kovács Andrea
A felelős állattartás népszerűsítése a közösségi erő által
: Németh Noémi
: Németh Noémi
A kriptovilág megítélése a magyar társadalom generációi által
: Gergely Bence Szilárd
: Gergely Bence Szilárd
Alba Lux Kft. termelése informatikai eszközök által
: Csósza Csaba
: Csósza Csaba
Influencerek által megosztott élelmiszerhirdetések fogyasztóra gyakorolt hatásai
: Oláh Noémi
: Oláh Noémi
Similar Items
-
A Hayao Miyazaki által rendezett animációs filmek helyzete az Oscar-díjátadón
: Varga Ákos -
Filmek, mint márkaépítés
: Baracsi Attila Péter -
Filmek a fejünkben A filmturizmus, mint a kulturális turizmus új aspektusa
: Tóth Tímea Zsófia, et al.
Published: (2019) -
II. világháborús filmek a propaganda tükrében
: Tóth Zoltán -
Star Wars filmek, mint kommunikációs eszközök
: Hegedüs Dominika