Pénzügyi szolgáltatók marketing tevékenysége és annak befolyása a fogyasztókra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Motika Fanni Enikő
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Kulcsszavak:kérdőíves felmérés
marketing
pénzügyi szolgáltatások
primer vizsgálatok
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47364
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom témája a pénzügyiszolgáltatók marketing tevékenysége és annak befolyása a fogyasztókra. Előszöregy bevezetés keretében felvezettem a témaválasztásom hátterét, illetve, hogymiről is fog szólni a dolgozatom. A kutatási terület bemutatása során ismertettema marketing és szolgáltatásmarketing fogalmát, eszközeit, tovább bemutattam apénzügyi marketing sajátosságait, mindezeket magyar és külföldi szakirodalmakáltal. Ezután a szakmai gyakorlatomnak helyet biztosító Leszámítolóház PénzügyiSzolgáltató Zrt. tevékenységét mutattam be, illetve elemeztem makro- ésmikrokörnyezetét, marketingstratégiáját. A továbbiakban a primer kutatáskeretében készített online kérdőíves felmérésem eredményeit elemeztem ésábrázoltam diagramok segítségével, illetve ennek kapcsán bemutattam hipotéziseimetis. Zárásként javaslatokat fogalmaztam meg a pénzügyi szolgáltatók számáramarketing szempontból, illetve összegeztem záródolgozatomat.