Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
Saved in:
Main Author: | Nagy Eszter |
---|---|
Other Authors: |
Kiss Renáta
Totth Dr. Gedeon |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | marketing marketingeszközök nemzetközi kiállítások vásár világkiállítás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47366 |
Similar Items
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter
: Jóni-Lukács Eszter
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter
: Szalai-Lukács Eszter
A kiállítások és vásárok bemutatása a Continental Hungaria Kft segítségével
: Jónás Odett
: Jónás Odett
Vásárok és kiállítások szervezésének összehasonlítása a 2004. évi BNV, Ökotech és Foodapest tükrében
: Kis Annamária
: Kis Annamária
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao
: Goncalves Georgelina Conceicao
Karácsonyi vásárok hatása Budapest turizmusára
: Mátéfi Zsófia
: Mátéfi Zsófia
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán
: Parázs Benedek Zoltán
Képzőművészeti kiállítások kommunikációja
: Kluka Borbála Bianka
: Kluka Borbála Bianka
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta
: Gombor Gréta
A karácsonyi vásárok szerepe a turizmusban, Budapest és Bécs példáján keresztül
: Scharnitzky Lilla Eszter
: Scharnitzky Lilla Eszter
Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Kiállítások megjelenése a rendezvények világában
: Kasó Tímea
: Kasó Tímea
A XXI. század leghatékonyabb BTL eszközei
: Joó Márton
: Joó Márton
Újszerű marketingkommunikációs megoldások
: Kecskés Rebeka
: Kecskés Rebeka
A klasszikus networking rendszerek létjogosultsága
: Kanta Krisztina
: Kanta Krisztina
A kiállítások turizmusban játszott szerepe Magyarországon
: Mező Barbara
: Mező Barbara
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
A digitális és az analóg megoldások szerepe a kiállítások innovatív fejlesztésében a Special Effects Zrt. példáján keresztül
: Boda Luca Kata
: Boda Luca Kata
Virtuális kiállítások jelentősége a Hungexpo Zrt. életében
: Samu Adrienn Kíra
: Samu Adrienn Kíra
A kiállítások szervezésének sajátosságai a Hungexpo példáján
: Bíró Bianka
: Bíró Bianka
Egyedi és kézműves termékek a tömegcikkek ellen - kézműves vásárok, mint turisztikai vonzerők
: Kalocsai Viola
: Kalocsai Viola
Arculatváltás jelentősége egy hazai BTL vállalat működési folyamatában
: Kerekes Kitti
: Kerekes Kitti
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
Újszerű marketingkommunikációs megoldások A marketingkommunikációs eszközök fejlődése az elmúlt egy évtizedben
: Kovács Lili
: Kovács Lili
Modern technológia megjelenése a múzeumok és kiállítások világában
: Király Dominika
: Király Dominika
A magyar klasszikus balett közösség zárt világa
: Vidra Krisztina Lili
: Vidra Krisztina Lili
Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
: Bódis Orsolya
: Bódis Orsolya
Marketingkommunikációs megoldások a streaming piacon.
: Válóczi Réka
: Válóczi Réka
Ingatlanos megoldások, avagy a klasszikus behajtási eszközöket kiegészítő értékajánlatok az OTP Bank Nyrt.-nél, Magyarországon és a Régióban.
: Treuer Bálint
: Treuer Bálint
A klasszikus zene turisztikai hasznosítása Budapesten és Bécsben
: Deme dr. Orsolya
: Deme dr. Orsolya
A turisztikai kiállítások létjogosultsága az internet uralta világban
: Takács Noémi
: Takács Noémi
A kiállítások világa Budapesten - az Esküvő Kiállítás példáján
: Smolek Petra
: Smolek Petra
Egy klasszikus újjászületése - Az e-könyvek piacának marketinglehetőségei
: Horváth Kata Anna
: Horváth Kata Anna
Sörömfoci, avagy a magyarországi Mainstream sörpiac legnagyobb meccse BTL szemszögből
: Marosi Balázs
: Marosi Balázs
A Hungexpo Zrt. által szervezett kiállítások és egyéb rendezvények elemzése
: Kisdéry Boglárka
: Kisdéry Boglárka
Változó ízek, változó ízlések? - A klasszikus fagylalttól az extrémig
: Hegyes Gréta
: Hegyes Gréta
A klasszikus zene hatása a mainstream és az alternatív turizmusra
: Donyec István János
: Donyec István János
Online vs Offline szakmai kiállítások a B2B marketingben
: Skotnyár Evelin
: Skotnyár Evelin
Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája
: Mihály Zoltán
: Mihály Zoltán
Similar Items
-
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna -
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter -
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter -
A kiállítások és vásárok bemutatása a Continental Hungaria Kft segítségével
: Jónás Odett -
Vásárok és kiállítások szervezésének összehasonlítása a 2004. évi BNV, Ökotech és Foodapest tükrében
: Kis Annamária