Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bálint Enikő Anna
Other Authors: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Kulcsszavak:CRM tevékenység
elektronikus vásárlás - online vásárlás
online marketing
Rossmann
Rossmanó babaprogram
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47371

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47371
005 20230907142842.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bálint Enikő Anna 
245 1 0 |a Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása  |c Bálint Enikő Anna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom témájaként a Rossmann Magyarország onlinemarketing tevékenységét és a Rossmannó babaprogram ismertetését választottam. Kezdésneka Rossmann marketing csapatának tagjaként leírtam a feladataimat, ezután aszakirodalmi áttekintő következett, amelyben szó van az online vásárlásokról, aCovid járvány hatásairól és a CRM-ről általánosságban. Majd bemutattam a Rossmann-t,mint drogériát, ezt követően pontosabban és részletesebben az email marketingműködését. Érdekességképpen a fenntarthatóságról gyűjtöttem össze mindazokat atudnivalókat, amelyeket a Rossmann megtesz a környezetért. Nem utolsó sorban akérdőívemet elemeztem és levontam a következtetéseimet, majd befejezésképpen ajavaslataimat fogalmaztam meg.  
695 |a CRM tevékenység 
695 |a elektronikus vásárlás - online vásárlás 
695 |a online marketing 
695 |a Rossmann 
695 |a Rossmanó babaprogram 
700 1 |a Dr. Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47371/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat2023_B%C3%A1lint_Enik%C5%91_Anna.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47371/2/B%C3%A1lint%20Enik%C5%91.pdf  |z Dokumentum-elérés