Fodrászok és Fodrászatok megkülönböztető elemei avagy Fodrászmarketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Takács Letícia
További közreműködők: Mucha László
Kulcsszavak:ábraelemzés
célcsopor(tok)
célcsoport
digitális média
fodrászat
környezettudatosság
marketing
marketingkommunikációs eszközök
pozicionálás
szolgáltatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47384
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomtémaválasztásakor egy hozzám közelálló területet szerettem volna többszempontból is megvizsgálni, valamint bemutatni. Számomra ez azért fontos, mertén magam is fodrász vagyok, illetve nem tekintenék el attól, hogy marketingszempontból, minden szolgáltatásban dolgozónak tudnia kell, hogy az adottterület, amiben dolgozik milyen üzenetet közvetít, milyen célcsoporttal rendelkezika piacon, hogy pozícionálja magát, milyen marketingkommunikációs eszközökethasznál és milyen megkülönböztető elemei lehetnek.Leginkábbarra szeretnék rávilágítani, hogyha ezekre a kérdésekre választ kapunk, akkoregy általános képet alakíthatunk ki a fodrászokról, a fodrászatokról, aszolgáltatásokról és a franchise szalonok működéséről. Dolgozatom fő céljaelsősorban a fodrász mesterség kialakulásának a bemutatása, legfőképp a trendekfelépítése, amely által megérthetjük a mai kor hajviseletét és a különböző szalonokkialakulását. Másodsorban, szeretném bemutatni egy általam ismert franchisevállalat tevékenységét és működését, amelyben 5 évet dolgoztam, valamintáltalános betekintést szeretnék nyújtani a fodrászatok marketingjébe POE modellés az STP marketing részeinek elemzésével. Végül, szeretném kiemelni apozicionálás fontosságát a fodrászatok esetében és azon belül elemezni őket ár,funkcionális, szimbolikus és tapasztalati pozicionálás alapján.