Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Csibi Katalin
Other Authors: Andrássy Judit
Kovács Dr. Ildikó
Format: Thesis
Kulcsszavak:döntéshozatal
közösségi média
marketing-kampány
szponzorálás
vásárlás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47387

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47387
005 20230907142912.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Csibi Katalin 
245 1 3 |a Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra  |c Csibi Katalin  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom fő célkitűzése,hogy bemutassam a magyar közösségi médiában jelen levő véleményvezérekfontosságát. Arra a kérdésre kerestema választ, hogy milyen szerepet játszanak a fogyasztók életében az influencerekés a marketing, és hogyan befolyásolják a piacot. Megvizsgáltam a közösségimédiát használók szokásait, különös tekintettel az online platformok nyújtottalehetőségekre.Az influencer marketingben rengeteglehetőség rejlik, amelyek többségével rendszeresen találkozunk a mindennapiéletünkben. Kutatásaim alapján azonban javaslok néhány apró változtatást,amelyek mind a márkák, mind az influencerek számára hatékonyak és kifizetődőeklehetnek. 
695 |a döntéshozatal 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing-kampány 
695 |a szponzorálás 
695 |a vásárlás 
700 1 |a Andrássy Judit  |e ths 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47387/1/SZAKDOLGOZAT_ZBDTCC.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47387/2/Csibi%20Katalin%20szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47387/3/Csibi%20Katalin%20b%C3%ADr%C3%A1lat%202023%2005.pdf  |z Dokumentum-elérés