Online értékesítés szerepe a hazai piacokon, fogyasztói szokásokra gyakorolt hatások élelmiszereket értékesítő vállalkozások esetén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Spanics Máté Zsolt
További közreműködők: Csordás Tamás
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus vásárlás - online vásárlás
élelmiszer-kereskedelem
fogyasztói magatartás
fogyasztói szokások
internethasználat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47413
Leíró adatok
Kivonat:A 21. században óriási térhódításnak örvendenek a digitális szolgáltatások. A fogyasztók azon túl, hogy információt keresnek, vagy munkához / iskolához használják az internetet; rengeteg ruhát, műszaki cikket, és bútort rendelnek online. Ugyanez azonban nem mondható el az élelmiszerekről: annak ellenére, hogy az első szolgáltatók megjelenése óta határozott növekedést tapasztalhatunk az étel-rendelésekkel kapcsolatban; az online vásárlásoknak csak meglepően kis részét képezik ezek a tranzakciók.A rövid idejű, városon belüli szállítások lehetőségének megjelenésével új problémákkal kell megküzdenünk a vásárlás és a teljesítés során:ide tartozik a szállítási idő becslése, teljesítése; az étel fogyasztásra alkalmas állapotban való kézbesítése, valamint megnövekedett árakkal való küzdelem.