Luxus kicsiben- avagy hogyan lehet elérni a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetébe

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Erika Gabriella
További közreműködők: Csépe Zsuzsanna
Kovács Dr. Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:business marketing
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
márkaépítés
márkahűség
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47417
Leíró adatok
Kivonat:A vállalkozói élet sokak számára vonzó lehetőséget kínál, azonban nem könnyű azindulása sem, és még nehezebb megőrizni az üzlet sikeres működését hosszú távon. A mikrovállalkozások, azaz az kis vagy közepes méretű vállalkozások számos kihívással szembesülneka marketing terén. Mivel manapság egyre több fiatal vágyik arra, hogy saját vállalkozástindítson, fontos megvizsgálni, hogy milyen nehézségekkel kell szembenézniük az indulóvállalkozásoknak.Egy bébi vállalkozásnak, amelynek még csak kevés vagy semmilyen ismertsége nincs,nehéz megteremteni a márkahűséget. Egy apró probléma vagy hiba könnyenelbizonytalaníthatja a fogyasztókat, akik akár más nagyobb márka felé fordulhatnak.Ugyanakkor, ha a vállalkozás sikeresen megszólítja a vásárlóit, folyamatosan kommunikálvelük, és megbízható termékeket vagy szolgáltatásokat nyújt, akkor lehetőség van amárkahűség kialakítására.