Vásárláshelyi reklám az optikákban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hangonyi Fanni
További közreműködők: Harsányi Dávid
Kulcsszavak:arculat - image
eladás - értékesítés
eladó kötelezettségei
emberi kommunikáció
reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47480
Leíró adatok
Kivonat:A záródolgozatom meghatározó témája az optikák értékesítési szokásai, illetve marketing kommunikációjuk. A dolgozat fő témái a gyógyászati segédeszközök reklámozhatósága, eladáshelyi kommunikáció, a GrandVision kialakulása, illetve a primer kutatásom. A dolgozatom alátámasztása képen elvégeztem egy primer kutatást anonim módon 5 félig strukturált mély-interjúval, amely során a válaszadókat az eladói magatartásról kérdeztem. Végül pedig levontam a következtetéseket a primer és a szekunder kutatásomból és javaslatot tettem az optikák belső terének kialakítására.