A Magyar Telekom Nyrt. kommunikációs- és márkastratégiája
Elmentve itt :
Szerző: | Nikl Luca |
---|---|
További közreműködők: | Harsányi Dávid |
Kulcsszavak: | kommunikáció kommunikációs stratégia márka márkastratégiák telekommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47501 |
Hasonló tételek
A Scholl márkastratégiája
: Walczer Réka
: Walczer Réka
Pöttyös Guru márkastratégiája
: Barakonyi-Kollár Fanni
: Barakonyi-Kollár Fanni
Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája
: Stadler Bence
: Stadler Bence
A Magyar Telekom Nyrt. marketingtevékenységének vizsgálata
: Ádám Éva
: Ádám Éva
A Magyar Telekom Nyrt. marketing módszerei
: Bierer Mónika
: Bierer Mónika
Magyar Telekom Nyrt. gazdasági és pénzügyi elemzése
: Diószegi Dániel
: Diószegi Dániel
Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése
: Reikort Anikó
: Reikort Anikó
A Magyar Telekom Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának elemzése
: Halbrucker Anett
: Halbrucker Anett
Mentorálás a Magyar Telekom Nyrt.-nél motiválás különböző generációknál
: Bartek Anita Csilla
: Bartek Anita Csilla
A Magyar Telekom Nyrt. tőzsdei múltja és jelene
: Nagy Ida
: Nagy Ida
A Magyar Telekom Távközlési Nyrt. tevékenységének átfogó vizsgálata
: Jelen Katalin
: Jelen Katalin
A Magyar Telekom Nyrt. brand menedzsmentje, céljai és eredményei
: Kővári Botond
: Kővári Botond
A Magyar Telekom Nyrt. tevékenységének és üzleti teljesítményének elemzése
: Mizsei Dániel
: Mizsei Dániel
Marketingstratégia felépítése és céljai a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Barabás Réka
: Barabás Réka
A Magyar Telekom Nyrt szerepe a 2020-as gazdasági helyzetben
: Lidy Martin
: Lidy Martin
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
A Magyar Telekom Nyrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése
: Kerdi Viktória Mária
: Kerdi Viktória Mária
Fogyasztóváltozás folyamatának bemutatása és fejlesztése a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Bagó Dorottya
: Bagó Dorottya
A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje
: Bagosi Viktória
: Bagosi Viktória
Customer Journey elemző értékelése a Magyar Telekom Nyrt. példáján keresztül
: Tamás Dorina
: Tamás Dorina
A Magyar Telekom Nyrt. pénzügyi teljesítményének és árfolyamalakulásának tényezői és összefüggése
: Dávid Eszter
: Dávid Eszter
A munkáltatói márka elmélete és gyakorlata - A Magyar Telekom Nyrt. példája
: Döry Eszter
: Döry Eszter
A Magyar Telekom Nyrt. ügyfélkapcsolat menedzsmentje és panaszkezelési csoportjának teljesítmény értékelése
: Heer Anett
: Heer Anett
A Magyar Telekom Nyrt. minőségirányítási rendszereinek bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Az outplacement elmélete és gyakorlata a Magyar Telekom Nyrt.-n keresztül
: Franyó Bellarmin Tamás
: Franyó Bellarmin Tamás
A dekorkozmetikai piac Magyarországon és a L'Oréal Paris márkastratégiája
: Adamcsek Leona
: Adamcsek Leona
Pénzügyi terv összeállításnak folyamata a Magyar Telekom Nyrt. Infrastruktúra Szolgáltatások Igazgatóságánál
: Torma Erik
: Torma Erik
Üzleti modell elemzés a Magyar Telekom Nyrt., illetve annak KKV szegmensében
: Serfőző Kitti Nikolett
: Serfőző Kitti Nikolett
A Szupergyors Internet Projekt megvalósulása és finanszírozása a Magyar Telekom Nyrt. esetében
: Varga Katalin Annamária
: Varga Katalin Annamária
A TV cserefolyamat teljesítménymérése és fejlesztési lehetőségei a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Anonim Anonim
: Anonim Anonim
A lízing gyakorlata, számviteli és pénzügyi vonatkozásai a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Bognár Klaudia Judit
: Bognár Klaudia Judit
Robotizált folyamatautomatizálás implementálásának és hatásának vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. vállalatán keresztül
: Bors Gergely
: Bors Gergely
Az outplacement alkalmazása és empirikus példája a Magyar Telekom Nyrt. tevékenységén keresztül
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt.
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Tárgyi eszközgazdálkodás a Magyar Telekom Nyrt. életében a One.ERP rendszer függvényében
: Palotás Nikoletta
: Palotás Nikoletta
A Magyar Telekom Nyrt. vagyoni-. pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a beszámolók alapján
: Kondor Bettina
: Kondor Bettina
A Magyar Telekom Nyrt. munkavállalói jóllét programja és miként érzékelik ezt a munkavállalók
: Pék Bertold
: Pék Bertold
Egy nyilvánosan működő részvénytársaság, a Magyar Telekom Távközlési Nyrt. beszámolójának és eredményességének vizsgálata
: Földi Henriett
: Földi Henriett
A Robert Bosch vállalat munkáltatói márkastratégiája és annak hatása a munkavállalók elégedettségére
: Nagy István Zsombor
: Nagy István Zsombor
A Magyar Telekom Nyrt. vagyoni-, pénzügyi-, jövedelmezőségi helyzetének elemzése a 2009-2012 időszakban
: Nagy Gabriella Klaudia
: Nagy Gabriella Klaudia
Hasonló tételek
-
A Scholl márkastratégiája
: Walczer Réka -
Pöttyös Guru márkastratégiája
: Barakonyi-Kollár Fanni -
Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája
: Stadler Bence -
A Magyar Telekom Nyrt. marketingtevékenységének vizsgálata
: Ádám Éva -
A Magyar Telekom Nyrt. marketing módszerei
: Bierer Mónika