Egy speciális piacon működő modern audio-vizuáltechnikai vállalkozás marketing eszközei a 2020-as években hazánkban
Elmentve itt :
Szerző: | Hodován Róbert |
---|---|
További közreműködők: |
Bancsik György
Dr. Tamándl László PhD |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | ellátási lánc - ellátó hálózat információtechnológia koronavírus-járvány (COVID-19) SWOT-elemzés szolgáltatásmarketing vállalkozás piaci környezete |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47507 |
Hasonló tételek
Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio
: Pavlekovics Gergely
: Pavlekovics Gergely
Egy túlkínálati piacon működő kereskedelmi vállalkozás marketing stratégiájának elemzése
: Erdélyi Petra
: Erdélyi Petra
The overlap between the customers' opinion on the in-store background music and the audio branding of the companies
: Fekete-Szűcs Dániel
: Fekete-Szűcs Dániel
A gazdaság fehérítésének elektronikus eszközei hazánkban
: Kovács Boglárka
: Kovács Boglárka
Az utazási szokások változásai a 2020-as években
: Berényi Dóra
: Berényi Dóra
E-learninges audio-vizuális nyelvi hanganyagok felhasználása a pénzügyi-számviteli szaknyelvi programban
: Katona Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
: Katona Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
A Bethlen Gábor Alap gazdálkodásának vizsgálata 2018-2020. években
: Viraszkó Orsolya
: Viraszkó Orsolya
Az európai autógyártást ért nehézségek és hatások 2020-as években
: Csillagh Bence
: Csillagh Bence
Gazdasági szoftver fejlesztésének modern eszközei a felhőszolgáltatások korában
: Török László
: Török László
Személyes Márkaépítés eszközei a magyar vállalkozói piacon
: Molnár Máté
: Molnár Máté
A CSR tendenciái Magyarországon a hazánkban működő brit vállalatok tükrében
: Barta Emese
: Barta Emese
A marketingkommunikáció speciális módszerei a B2B piacon
: Fodor-Balatoni Réka
: Fodor-Balatoni Réka
A magyar építőipari szektorban működő KKV cégek munkaerő megtartó eszközei
: Jeránek Ákos
: Jeránek Ákos
A Lynx márka térhódítása, értékesítési stratégiája, elosztás menedzsmentje 2019-2020-as években
: Csima Viktor
: Csima Viktor
Lean menedzsment a létesítményüzemeltetésben egy hazánkban működő autóipari vállalat példáján keresztül
: László Márk
: László Márk
Az otthoni munkavégzés szerepének átalakulása és annak hatásai a hazánkban működő szolgáltatóközpontokra
: Kalmár Zsuzsanna
: Kalmár Zsuzsanna
A projektvezetői kompetenciák és a projekt sikerességének kapcsolata a hazánkban működő szakkollégiumok esetében
: Krémer Krisztián
: Krémer Krisztián
A globális minimumadó hatása a magyar adórendszerre és a hazánkban működő multinacionális vállalatokra
: Kiss Fanni Vanessza
: Kiss Fanni Vanessza
Speciális vállalkozás megvalósításának tanulmányi munkaterve (Mobil Kondi)
: Brünner Bianka Barbara
: Brünner Bianka Barbara
Működő vállalkozás számviteli információs rendszerének kialakítása
: Szabados Erzsébet
: Szabados Erzsébet
Újszerű marketingkommunikációs lehetőségek a hazai natúrkozmetikai piacon működő KKV-k körében
: Kovács Gábor Dániel
: Kovács Gábor Dániel
A pályázatírás, mint egy speciális vállalkozás szolgáltatási szféra
: Czár Tímea
: Czár Tímea
Egy speciális profilú vállalkozás humánerőforrás gazdálkodásának elemző bemutatása
: Fridez Olivia
: Fridez Olivia
Egy speciális, sajátságos vállalkozás megalapításának bemutatása, üzletpolitikája, célrendszere
: Hajnal Zoltán
: Hajnal Zoltán
Modern Kisvállalkozások Fejlődése
: Fajka Ákos Róbert
: Fajka Ákos Róbert
Egy működő vállalkozás üzleti tervének értékelő bemutatása
: Sárkány Anna
: Sárkány Anna
VISSZA A JÖVŐBE! Akcióterv a generációváltásra egy versenyképes, modern rendszerrel működő családi vállalkozás elérése érdekében, a szervezeti stratégiánk fejlesztésének tekintetében
: Pék Júlia Flóra
: Pék Júlia Flóra
A modern marketing
: Onita Márió Márk
: Onita Márió Márk
A forintosítás marketing eszközei
: Iharos Mónika
: Iharos Mónika
Gazdasági szervezet CRM rendszerének bemutatása, IT eszközei részletezéseivel
: Barnóth Róbert
: Barnóth Róbert
Láncügyletek speciális kérdései
: Szakál Henrietta
Megjelent: (2013)
: Szakál Henrietta
Megjelent: (2013)
A professzionális kozmetikai piacon működő kis-és középvállalkozások, és a Paris Cosmetic Kft. online marketing eszközeinek vizsgálata
: Tőzsér András
: Tőzsér András
Speciális terméket forgalmazó vállalkozás működésének elemző bemutatása vállalatgazdasági szempontok szerint
: Szurok Rebeka
: Szurok Rebeka
Online marketingstratégia kialakítása egy nyelvoktatás területén működő vállalkozás esetében
: Isa Krisztina
: Isa Krisztina
Észak-alföldi régióban működő CEP szolgáltató vállalkozás megvalósíthatósági tanulmánya
: Lipcsei József Gergő
: Lipcsei József Gergő
Családi házak értékesítésének marketing eszközei
: Magyar Dávid Kristóf
: Magyar Dávid Kristóf
Egy művészeti filmfesztivál marketing eszközei
: Orova Csanád
: Orova Csanád
Támaszkodhat egy vállalkozás 2020-ban az online marketingre?
: Goldschmied Attila
: Goldschmied Attila
Meddőségi kezelések hazánkban marketing szempontok alapján
: Kádár Anna
: Kádár Anna
Lényegesség meghatározásának speciális esetei
: Fridrich Péter, et al.
Megjelent: (2024)
: Fridrich Péter, et al.
Megjelent: (2024)
Hasonló tételek
-
Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio
: Pavlekovics Gergely -
Egy túlkínálati piacon működő kereskedelmi vállalkozás marketing stratégiájának elemzése
: Erdélyi Petra -
The overlap between the customers' opinion on the in-store background music and the audio branding of the companies
: Fekete-Szűcs Dániel -
A gazdaság fehérítésének elektronikus eszközei hazánkban
: Kovács Boglárka -
Az utazási szokások változásai a 2020-as években
: Berényi Dóra