A Volkswagen digitális marketing stratégiája az elektromos autóira vonatkozóan a magyarországi piacon

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Alattyányi Zsombor
Other Authors: Illés Bence
Kovács Dr. Ildikó
Format: Thesis
Kulcsszavak:7P modell
e-marketing - elektronikus marketing
magyar autópiac
vállalati marketing stratégiák
Volkswagen
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47510
Description
Abstract:Szakdolgozatom célja bemutatni, hogy a Volkswagen digitálismarketing stratégiájában milyen szerepet töltenek be az elektromos autók amagyarországi piacon. Értekezésem elején bemutatom a vállalatot és a digitálismarketinget, mint fogalom. Majd elemzem a vállalat digitálismarketingstratégiáját a legnépszerűbb online csatornákon és kiértékelem,egyesével, mely csatornán milyen szerepet töltenek be az elektromos modellek avállalat digitális marketing stratégiájában. Ezután más digitális csatornákonis elemzem a vállalat digitális marketin stratégiáját, mint például atelevízióan, email-ben vagy a weboldalukon. Az influenszer marketingnek egyteljes fejezetet szenteltem tekintettel arra, hogy milyen jelentős és nagyszerepet játszik a vállalat életében. Mindezek mellett egy gerilla marketingpéldát is hoztam, annak érdekében, hogy szemléltethessem milyen kreatívmódszerekkel is lehet megtámogatni egy elektromos autó kampányt. Végezetülkészítettem egy 7P elemzést is, azért, hogy megértsem a vállalkozás hogyan tudjaa leghatékonyabban termékeit a piacra dobni, valamint milyen tényezőkre is kellfigyelniük, a versenyképességük megőrzése érdekében.