A Volkswagen digitális marketing stratégiája az elektromos autóira vonatkozóan a magyarországi piacon
Elmentve itt :
Szerző: | Alattyányi Zsombor |
---|---|
További közreműködők: |
Illés Bence
Kovács Dr. Ildikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 7P modell e-marketing - elektronikus marketing magyar autópiac vállalati marketing stratégiák Volkswagen |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47510 |
Hasonló tételek
A Volkswagen-csoport stratégiája
: Nagy Roland
: Nagy Roland
Az elektromos autók bevezetése a hazai piacra a Volkswagen mintáján keresztül
: Lontai Zsófia
: Lontai Zsófia
A Volkswagen és az Opel reklámtevékenysége a magyar piacon
: Könczey Yvett
: Könczey Yvett
The Marketing Strategy of Volkswagen to Conquer the EV Market
: Wood Áron Connor
: Wood Áron Connor
Boboo Budapest digitális marketing stratégiája
: Kowalski Boglárka
: Kowalski Boglárka
Az elektromos autózás magyarországi jelenkorának áttekintése
: Gaál Bernát
: Gaál Bernát
A gépjárműmarketing, a Volkswagen konszern marketingstratégiája
: Bodó Ákos Tibor
: Bodó Ákos Tibor
A Volkswagen adathamisítási botrányának érdekgazda aspektusai
: Sára Merse
: Sára Merse
Dieselgate botrány hatása a Volkswagen üzleti helyzetére
: Seres Marcell
: Seres Marcell
Elektromos autógyártók piacralépése - a Tesla stratégiája, és a fogyasztói magatartás a szektorban
: Katona Bence Miklós
: Katona Bence Miklós
Fogyasztói magatartás és vásárlási szokások vizsgálata az elektromos autók kapcsán a magyar piacon
: Lepeták Lizandra Mercedes
: Lepeták Lizandra Mercedes
Burberry marketingkommunikációja és stratégiája, avagy Burberry, a digitális marketing úttörője
: Tolnai Anna
: Tolnai Anna
Marketingkommunikációs különbségek külföldön és belföldön a Volkswagen példáján keresztül
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
Az elektromos autók akkumulátorának és az elektromos autók helyzete Magyarországon
: Beszta Krisztina
: Beszta Krisztina
Elektromos autók hatása az elektromos hálózatokra, és a smart charging koncepció alkalmazásai
: Kóczán Roland
: Kóczán Roland
Luxusmárka marketing stratégiája
: Juhászová Lívia
: Juhászová Lívia
Rákosmente marketing stratégiája
: Ténai Tamás
: Ténai Tamás
Az elektromos autók jövője Magyarországon
: Tóber Bence
: Tóber Bence
Az elektromos autóhasználat fenntarthatósági kritériumai
: Rózsahegyi Tamás
: Rózsahegyi Tamás
Elektromos autózás piaci versenyhelyzete
: Arsziri Mihály
: Arsziri Mihály
Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Egyesületének kommunikációs stratégiája
: Zsolnai Melinda
Megjelent: (2007)
: Zsolnai Melinda
Megjelent: (2007)
A Konyhatízezercikk marketing stratégiája
: Kiss Anett Natália
: Kiss Anett Natália
A L'Oréal stratégiája a fodrászati piacon - egy stratégiai döntés előkészítése
: Länger Jelena
: Länger Jelena
A MOL Rt. külpiaci stratégiája a román piacon Piaci rések keresése az élesedő versenyben, avagy harc a bevásárló tudatáért
: Piskorski Viola
: Piskorski Viola
Az elektromos autókban rejlő lehetőségek Magyarországon
: Lendvai György
: Lendvai György
Fenntartható fejlődés- Az elektromos autózás helyzete
: Horváth Ágnes
: Horváth Ágnes
Supply Chain Management in Automotive Industry Case Study Volkswagen Group vs Daimler AG
: Zencirci Baturay
: Zencirci Baturay
Munkaerő-ösztönzés a magyarországi luxusszállodai piacon
: Sipos Tibor
: Sipos Tibor
Az Európai Unió Bizottságának kommunikációs stratégiája magyarországi kitekintéssel
: Medve Tímea
: Medve Tímea
A Volkswagen konszern és a Tesla autóipari vállalatok összehasonlítása pénzügyi és stratégiai szempontból
: Szalai András Ádám
: Szalai András Ádám
A Volkswagen konszern és a Porsche Hungaria piaci helyzetének elemzése Power BI környezetben
: Reé Zoltán
: Reé Zoltán
Magyarországi kis- és középvállalatok deviza fedezési stratégiája
: Sörös Réka
: Sörös Réka
A PQS International marketing stratégiája
: Varga Norbert
: Varga Norbert
A magyar járműipar az elektromos autó tükrében
: Ádám Kristóf Éliás
: Ádám Kristóf Éliás
Az elektromos komposztáló bevezetése a hazai piacra
: Mészáros Ádám
: Mészáros Ádám
A magyar autóipar az elektromos autó tükrében
: Ádám Kristóf Éliás
Megjelent: (2018)
: Ádám Kristóf Éliás
Megjelent: (2018)
Az elektromos átállás kihívásai az európai autóiparban
: Tóth Kristóf Bálint
: Tóth Kristóf Bálint
Az innováció lehetőségei a magyarországi gépjármű lízing piacon
: Czifrik Attila
: Czifrik Attila
Az elektromos mobilitás frontvonalán az európai unió célkitűzéseinek megvalósítása a norvég tapasztalatok tükrében Magyarországon
: Hölczl Paszkál Dominik
: Hölczl Paszkál Dominik
Az Airbnb digitális marketing stratégiája és egy budapesti Airbnb apartman áttekintése Covid-19 előtt és után
: Zoltán Péter Balázs
: Zoltán Péter Balázs
Hasonló tételek
-
A Volkswagen-csoport stratégiája
: Nagy Roland -
Az elektromos autók bevezetése a hazai piacra a Volkswagen mintáján keresztül
: Lontai Zsófia -
A Volkswagen és az Opel reklámtevékenysége a magyar piacon
: Könczey Yvett -
The Marketing Strategy of Volkswagen to Conquer the EV Market
: Wood Áron Connor -
Boboo Budapest digitális marketing stratégiája
: Kowalski Boglárka