Cikkek olvasottsága online magyar sportoldalakon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szepes Viktor András
További közreműködők: Bajomi-Lázár Dr. Péter
Molnár Szilvia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus média
közösségi média
média
médiakutatás
olvasás
sport
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47582
Leíró adatok
Kivonat:A web 2.0 előretörésének, illetve az elmúlt évtizedben látott digitalizációs folyamatoknak köszönhetően leáldozott a hagyományos újságírásnak, a nyomtatott sajtó szerepét szinte teljesen átvette az online média. A változás természetesen a sportsajtóra is érvényes volt: a Magyarországon működő printlapok közül szinte csak a Nemzeti Sport maradt hírmondónak, miközben lassan többszázra rúg a sporttal kapcsolatos online portálok száma. Ez a változás ugyan egyenletes és folyamatos, a döntő különbséget jelentő része viszont már végbement, így szakdolgozatom sokkal inkább már az online sportújságírás tapasztalatait taglalja.Az online térben egyszerre könnyebb és nehezebb az újságírói munka: az információkhoz, hírekhez sokkal könnyebb hozzájutni, ugyanakkor jóval nehezebb dolga van a szakembereknek, ha egyedi tartalmat szeretnének előállítani.Munkám során azt kutattam, a magyar sportkedvelők milyen jellegű cikkeket olvasnak legszívesebben. A kérdést azonban több kontextusban is megvizsgálnám: a történeti áttekintést követően kimondottan a sportági és az újságírói műfajokban rejlő különbségeket vizsgáltam. Adott anyag tartalmán és témáján túlmutatva igyekeztem megtalálni, melyek azok a tényezőkegy cikkel kapcsolatban, amelyek a sportoldalak számára plusz oldalletöltéseket, látogatókat eredményeznek.