Mitől jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok és Magyarország ezekben elfoglalt helye
Saved in:
Main Author: | Ugrai Bálint |
---|---|
Other Authors: |
Csere Márton
Totth Dr. Gedeon |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 21. század alapelvek beruházás gazdaságossága országimázs országismeret Országmarketing versenyképesség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47589 |
Similar Items
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Magyarország, mint országmárka
: Urbán Dániel Márk
: Urbán Dániel Márk
A társasági adókötelezettség megállapítása, adórendszerben elfoglalt helye, jelentősége
: Stöckl Gábor
: Stöckl Gábor
Országmárka Bhutánban
: Kollarik Edina
: Kollarik Edina
Mitől jó vezető a jó vezető? Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői teljesítményére
: Kecskés Enikő
: Kecskés Enikő
Magyarország üzleti környezetének vonzereje a nemzetközi rangsorok figyelembevételével
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
Rangsorok és teljesítmények Az Európai Unió nemzetközi összehasonlításának egy új módszertani kísérlete
: Gáspár Tamás
Published: (2010)
: Gáspár Tamás
Published: (2010)
Országkockázati elemzés a nemzetközi rangsorok alapján
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
Beszerzés feladatai, vállalati hierarchiában elfoglalt szerepe, döntéseinek hatása egy adott vállalatnál
: Pongrácz Ivett
: Pongrácz Ivett
A testépítés modernkori felfogása, sportolók közösségi médiában elfoglalt szerepe
: Kovács Máté
: Kovács Máté
Mitől függhet egy statisztika tárgy teljesítése?
: Ország Adrienn, et al.
Published: (2024)
: Ország Adrienn, et al.
Published: (2024)
Mitől sikeres a Hapimag?
: Szilágyi Kinga
: Szilágyi Kinga
Mitől sikeres a housekeeping egy szálloda üzemeltetésben
: Csurgai Viktória
: Csurgai Viktória
Miért tesztelünk és mitől lesz eredményes egy szoftvertesztelés?
: Mölcs Martin
: Mölcs Martin
Mitől lesz cool egy szórakozóhely Budapesten? A Morrison's szórakozóhelyek marketingtevékenységén keresztül
: Kosaras Brigitta
: Kosaras Brigitta
Kontrolling beszámolók – Mitől lesz értékes egy kontrolling riport?
: Zakor Dorina
: Zakor Dorina
Jó ügy vagy jó vállalat? A vállalati társadalmi marketing hatékonyságáról
: Thury-Bajai Adrienn
: Thury-Bajai Adrienn
Mitől sikeres a dm-drogerie markt?
: Szokob Helga
: Szokob Helga
Jó Berlinnek. Budapestnek is jó (lenne)! Fenntarthatósági kérdések
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
Komp-ország, - avagy Magyarország útkeresése Horthy Miklós tükrében
: Sebők Nikoletta
: Sebők Nikoletta
Mitől lesz egy szálláshely borhotel? A magyarországi borhotelek helyzete
: Csizmadia Krisztina
: Csizmadia Krisztina
Mitől lesz vonzó a Z generáció számára egy álláshirdetés?
: Töröcsik Mónika Julianna
: Töröcsik Mónika Julianna
Milyen a jó középiskola? Milyen a jó pedagógus?
: Pálvölgyi Borbála Beáta
: Pálvölgyi Borbála Beáta
Az országmárka jelentősége, a média hatása a turisztikai imázsra és a fogyasztói döntésekre Magyarországon
: Tomek Vanessza
: Tomek Vanessza
Mitől menekült meg a világ 1962-ben?
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?
: Bodnár Boglárka
: Bodnár Boglárka
Magyarország és a többi V4 ország gazdasági helyzetének összehasonlítása
: Bencsik Dániel József
: Bencsik Dániel József
Magyarország és a többi V4 ország gazdasági helyzetének összehasonlítása
: Hóbor András Gábor
: Hóbor András Gábor
Ahány ország, annyiféle pizza.
: Varga Réka Petra
: Varga Réka Petra
Luxemburg, egy kis ország nagy teljesítménye. Országtanulmány
: Szűcs Szilvia
: Szűcs Szilvia
Mitől keresztény egy vállalkozás? A keresztény vállalkozás mint a gyámolítás eszköze
: Pető Katalin
: Pető Katalin
Jó kérdések, jó problémák Gondolatok a felfedeztető matematikatanításról és a tehetséggondozásról
: Kosztolányi József
Published: (2024)
: Kosztolányi József
Published: (2024)
A lakossági folyószámla műveleteket támogató internetes banki szolgáltatások és az ezekben rejlő főbb kockázatok elemzése két hazai kereskedelmi bank példáján keresztül
: Siményi Vilmos
: Siményi Vilmos
Mitől motiváltak a külker hallgatók az üzleti szaknyelvórán? Beszámoló egy empirikus kutatásról
: Válóczi Marianna
Published: (2007)
: Válóczi Marianna
Published: (2007)
Milyen a jó iskola?
: Kecskeméti Anikó
: Kecskeméti Anikó
Akciózás és vásárlásösztönzés avagy mitől sikeresek a Glamour napok
: Pataky Viktória
: Pataky Viktória
A hitelminősítők és az ország-kockázat besorolások módszertanának vizsgálata Magyarország példáján
: Labai Richárd
: Labai Richárd
A távmunka, egy jó válasz a munkanélküliségre?
: Sinka Krisztián
: Sinka Krisztián
Ország és-partnerkockázat értékelésének elemzése egy magyar banknál
: Barta Nikolett
: Barta Nikolett
[Competing industries in islands] ; [Mitől lesz vonzó egy úti cél?] című cikkek fordítása
: Polyák Emese
: Polyák Emese
Similar Items
-
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra -
Magyarország, mint országmárka
: Urbán Dániel Márk -
A társasági adókötelezettség megállapítása, adórendszerben elfoglalt helye, jelentősége
: Stöckl Gábor -
Országmárka Bhutánban
: Kollarik Edina -
Mitől jó vezető a jó vezető? Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői teljesítményére
: Kecskés Enikő