A digitális marketing szerepe a nemzetközi események életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rácz Tamás
További közreműködők: Kovács Nóra
Szabó Edit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
digitális média
eseménymarketing
közösségi média
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47627
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat célja a digitális marketing nemzetközi rendezvényekben történő alkalmazásának vizsgálata volt, ahol a szerző primer és szekunder kutatást is végzett.Az interjúk és a további kutatások eredményei alapján megállapítást nyert, hogy a digitális marketing jelentős hatással van a nemzetközi rendezvények sikerességére. Az online marketing eszközöknek köszönhetően a rendezvények hirdetése hatékonyabb és célzottabb, a kommunikáció a résztvevőkkel és az érdeklődőkkel pedig könnyebb és gyorsabb.A kutatás során felmerült azonban a kérdés, hogy azonos eredményeket produkáló válaszadók jelenléte miatt mennyire reprezentatív az interjú sorozat eredménye. Az értékelés során ezért figyelembe kellett venni az interjúk célját, a válaszadók számát és a hasonló eredmények okait.Összességében, a kutatás eredményei alapján megállapítható, hogy a digitális marketing fontos szerepet játszik a nemzetközi rendezvények sikerességében, azonban a kutatás során felmerült kérdések és figyelembe vehető szempontok alapján ajánlott további kutatásokat végezni a témában.