Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül
Saved in:
Main Author: | Papp Janka Gréta |
---|---|
Other Authors: | Szabó Edit |
Kulcsszavak: | ATL BTL Offline marketing online marketing ttl |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47632 |
Similar Items
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Az e-business bemutatása az egyik legnépszerűbb online kereskedő cégen keresztül
: Tóth Georgina
: Tóth Georgina
Beszerzési folyamatok bemutatása egy multinacionális cégen keresztül
: György Andrea
: György Andrea
A Szőke és Társai Kft. online és offline marketing tevékenységeinek bemutatása
: Merza Viktória
: Merza Viktória
A Scrum projektmenedzsment bemutatása egy választott cégen keresztül
: Kajtsa Gergő
: Kajtsa Gergő
A kockázatkezelés fontosságának bemutatása egy multinacionális cégen keresztül
: Zsömbörgi Márta Judit
: Zsömbörgi Márta Judit
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Online és offline marketing tevékenységek bemutatása és hatékonyságának elemzése a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Györgyi Petra
: Györgyi Petra
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Pénzügyi és számviteli folyamatok bemutatása egy követeléskezelő cégen keresztül
: Fritz Melinda
: Fritz Melinda
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
Repülőtéri üzemanyagkiszolgálás logisztikájának bemutatása az Air bp cégen keresztül
: Feigl Áron
: Feigl Áron
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Az önvezető targoncák fejlődése és bemutatása egy adott cégen keresztül
: Király László
: Király László
Közösségi média a marketing stratégiai tervben, egy kozmetikumokat gyártó cégen keresztül
: Horváth Edina
: Horváth Edina
A Xiaomi magyarországi képviselete által felhasznált online és offline marketing eszközök.
: Deli Réka
: Deli Réka
Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében
: Paku Dénes
: Paku Dénes
Munkaerőmegtartás módszerei és lehetőségei egy takarmánygyártó cégen keresztül
: Bazsó Dóra
: Bazsó Dóra
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
Online és az offline értékesítés előnyei az Invia.hu-n keresztül
: Veres Tímea Írisz
: Veres Tímea Írisz
Online és offline rendezvények összehasonlítása a koronavírus kapcsán
: Boda Fanni Eszter
: Boda Fanni Eszter
A pénzügyi vállalkozások könyvvezetési és beszámolási kötelezettségének bemutatása egy vizsgált cégen keresztül
: Kazimér Nikolett
: Kazimér Nikolett
A toborzás és kiválasztás folyamatának bemutatása egy munkaerő kölcsönző, közvetítő cégen keresztül
: Szeles Noémi
: Szeles Noémi
A pénzügyi vállalkozások könyvvezetési és beszámolási kötelezettségének bemutatása egy vizsgált cégen keresztül
: Mecser Dániel
: Mecser Dániel
A pénzügyi vállalkozások könyvvezetési és beszámolási kötelezettségének bemutatása egy vizsgált cégen keresztül
: Mecser Dániel
: Mecser Dániel
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
A bankszámlák, bankkártyák és offline, online számlanyitás egy Magyarországi Bank példáján keresztül
: Tóth Viktor
: Tóth Viktor
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
Magyar munkavállalók a német munkaerőpiacon munkaerő-kölcsönző cégen keresztül
: Kovács Anna
: Kovács Anna
Online és offline kommunikációs tevékenység elemzése és bemutatása a Maternity Szülészeti- és Nőgyógyászati Magánklinika példáján keresztül
: Bedő Tamara Viktória
: Bedő Tamara Viktória
Toborzás és kiválasztás folyamatának bemutatása a Prohuman 2004 munkaerő-kölcsönző, közvetítő cégen keresztül
: Honfi Anett
: Honfi Anett
Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
: Becze Fruzsina
: Becze Fruzsina
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
Az offline, az online és a hibrid rendezvények tendenciái
: Herceg Kitti
: Herceg Kitti
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Offline vagy Online? A multimédiás kommunikáció hatása a társadalomra
: Etentuk Anietie
: Etentuk Anietie
A Sanoma kiadó online és offline női kiadványai Vízió a magazinok jövőjéről
: Bobor Petra
: Bobor Petra
The impact of online and offline marketing communication tools in the context of media consumption changes due to Covid-19
: Nagy Rebeka
: Nagy Rebeka
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
Similar Items
-
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton -
Az e-business bemutatása az egyik legnépszerűbb online kereskedő cégen keresztül
: Tóth Georgina -
Beszerzési folyamatok bemutatása egy multinacionális cégen keresztül
: György Andrea -
A Szőke és Társai Kft. online és offline marketing tevékenységeinek bemutatása
: Merza Viktória -
A Scrum projektmenedzsment bemutatása egy választott cégen keresztül
: Kajtsa Gergő