A banki ügyfélkapcsolat sajátosságai magánszemélyek esetében a bankszámlavezetésen keresztül bemutatva; illetve problémás ügyfélkezelés a bank gyakorlatában
Saved in:
Main Author: | Matyola Péter |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | bankszámlavezetés panaszkezelés ügyfélkapcsolat bank szolgáltatás fogyasztóvédelem bank fióktelep |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/48082 |
Similar Items
Banki ügyfélkapcsolatok sajátosságai egy kiválaszott ügyfélszegmensnél; illetve problémás ügyfélkezelés a bank gyakorlatában
: Megyeri Péter
: Megyeri Péter
Jelzáloghitelezés és a hozzá kapcsolódó problémás ügyfélkezelés az OTP Bank gyakorlatában
: Nagy Ákos
: Nagy Ákos
Lakossági jelzáloghitelezés és a hozzá kapcsolódó problémás ügyfélkezelés az OTP Bank gyakorlatában
: Nagy Ákos
: Nagy Ákos
Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
Magánszemélyek lakáscélú állami támogatása az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Karsai Krisztina
: Karsai Krisztina
Ügyfélkezelés fontossága a számviteli szolgáltatást nyújtó vállalatok esetében
: Horváth Bettina Tímea
: Horváth Bettina Tímea
OTP Bank befektetési lehetőségei magánszemélyek részére
: Szente László
: Szente László
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
A lakossági problémás jelzáloghitelek kezelése az FHB Bank Zrt. és az FHB Nyrt. esetében
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
Az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat szerepe a banki gyakorlatban - előtérben a Budapest Bank
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Az ügyfélkezelés és rendszerei
: Fodor Nóra
: Fodor Nóra
Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében
: Kövesdi Krisztián
: Kövesdi Krisztián
A CRM jelentősége egy bank ügyfélkapcsolat kezelésében
: Szabó Roland
: Szabó Roland
Versenypiaci ügyfélkezelés a Magyar Telekomnál
: Nagyistók Rebeka
: Nagyistók Rebeka
Ügyfélkezelés a streaming szolgáltatások világában
: Barkóczi Lili
: Barkóczi Lili
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
Problémás diákok okok feltárása, kezelésük, megoldási módszerek
: Abonyi Bianka
: Abonyi Bianka
Problémás tanulók a szakképzésben
: Csalló Éva Csilla
: Csalló Éva Csilla
A lízing, mint lehetségek finanszírozási megoldás a vállalatok és magánszemélyek számára, az autólízing folyamata a Budapest Bank esetében
: Papp Noémi
: Papp Noémi
Ügyfélkezelés a Med-Hom Bt-nél
: Zakar Tünde
: Zakar Tünde
Az általános ügyfélkezelés és ügyfélpanaszok kezelése
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Kiemelt ügyfélkezelés egy multinacionális vállalaton keresztül
: Petrovic István
: Petrovic István
Adótervezési lehetőségek a magánszemélyek jövedelméhez kapcsolódó közterhek esetében, gyakorlati példákon keresztül szemléltetve
: Rozsályi Péter
: Rozsályi Péter
A TECHNICISTA ÉS FUNDAMENTALISTA ELEMZÉS ALKALMAZÁSA MAGÁNSZEMÉLYEK ESETÉBEN A TŐZSDEI BEFEKTETÉSEK SORÁN
: Rákosi Zsolt
: Rákosi Zsolt
Klímaváltozás – Globális probléma, lokális katasztrófa
: Czombos Barnabás
: Czombos Barnabás
Ügyfélkezelés a Budapesti Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zrt.-nél
: Bostay Kinga
: Bostay Kinga
Magánszemélyek nemzetközi pénzügyi befektetéseinek adókötelezettsége
: Szabó Gábor
: Szabó Gábor
A magánszemélyek adóztatása 2006-2009
: Móra Erzsébet
: Móra Erzsébet
Magánszemélyek adókedvezményei a személyi jövedelemadóban
: Biró Balázs
: Biró Balázs
Problémás devizahitelek kezelése egy hazai pénzintézetnél
: Petics István
: Petics István
Az ügyfélkezelés folyamatának ismertetése egy online marketing ügynökségnél
: Nemes Bettina
: Nemes Bettina
Vállalati ügyfélkezelés és számlavezetési folyamatok a Budapest Banknál
: Boros Petra Krisztina
: Boros Petra Krisztina
A kis és középvállalkozások banki finanszírozása, különös tekintettel a Budapest Bank gyakorlatában
: Pánger Norbert
: Pánger Norbert
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
Banki típusú megtakarítások és vagyonkezelés vizsgálata az OTP Bank Nyrt-nél lakáscélú megtakarításon keresztül bemutatva
: Kecskeméti Rita
: Kecskeméti Rita
Számlázási probléma megoldása A3–as problémamegoldó eszközzel
: Korhánné Láng Arlett Judit
: Korhánné Láng Arlett Judit
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
Hatékonyabb ügyfélkezelés SAP CRM segítségével a hazai szabadkereskedelmi gázpiacon
: Hovodzák Mátyás
: Hovodzák Mátyás
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Similar Items
-
Banki ügyfélkapcsolatok sajátosságai egy kiválaszott ügyfélszegmensnél; illetve problémás ügyfélkezelés a bank gyakorlatában
: Megyeri Péter -
Jelzáloghitelezés és a hozzá kapcsolódó problémás ügyfélkezelés az OTP Bank gyakorlatában
: Nagy Ákos -
Lakossági jelzáloghitelezés és a hozzá kapcsolódó problémás ügyfélkezelés az OTP Bank gyakorlatában
: Nagy Ákos -
Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Horváth Krisztina -
Magánszemélyek lakáscélú állami támogatása az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Karsai Krisztina