Vevőkapcsolatok stratégiai kezelésének bemutatása a Ruget Magyarország Kft példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Vincze Dániel |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | vevők vevőkapcsolatok ügyfélközpontúság vevői elégedettség reklamációkezelés integrált vállalatirányítási rendszer vállalat üzleti folyamatai |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/48085 |
Similar Items
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelése
: Csomor László
: Csomor László
A vevőkapcsolatok kezelésének szerepe és bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül
: Márkus Bettina
: Márkus Bettina
A vevőkapcsolatok kezelésének megvalósítása a Rofa Művek Német-Magyar Kft-nél
: Debróczki Orsolya
: Debróczki Orsolya
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelése A call centeres telefonos ügyfélszolgálat bevezetésének hatásai az ÉDV Zrt.-nél
: Darázsi Edina
: Darázsi Edina
Vevőkapcsolatok, belső ügyfélmenedzsment
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Lejárt követelések kezelésének bemutatása
: Vasas Szabolcs
: Vasas Szabolcs
Partnerkapcsolatok kezelésének kiemelkedő fontossága egy termelő vállalat példáján keresztül
: Nagy Zsófia
: Nagy Zsófia
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Horváth Bettina Tímea
: Horváth Bettina Tímea
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Cseh Klaudia
: Cseh Klaudia
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Fejes Adrien
: Fejes Adrien
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai háttér
: Varga Judit
: Varga Judit
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Grossberger Lisa
: Grossberger Lisa
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása.
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: László Dzsenifer
: László Dzsenifer
Vevőkintlévőségek kezelésének bemutatása az iQor Global Services Hungary Kft. adatain keresztül
: Balogh Dóra
: Balogh Dóra
A Tízpróba Magyarország Kft. stratégiai szemléletének elemző bemutatása
: Nagy Attila Roland
: Nagy Attila Roland
Vevőkapcsolatok kezelési rendje és informatikai támogatása
: Rácz János
: Rácz János
Vevőkapcsolatok kezelési rendje és informatikai támogatása
: Szigeti Marcell
: Szigeti Marcell
A kereskedelmi bankok kockázatai, az országkockázat elemzésének és kezelésének részletesebb bemutatása egyes hazai bankok példáján keresztül
: Purgai Emese
: Purgai Emese
Vevőkapcsolatok menedzsmentje egy számviteli szolgáltatást végző vállalatnál
: Szalai Nikolett
: Szalai Nikolett
Vevőkapcsolatok kezelése egy könyvelési szolgáltatást végző vállalatnál
: Baráth Anikó
: Baráth Anikó
Europ Assistance Magyarország Kft. tevékenységének és piacának bemutatása, stratégiai elemzése
: Misinszki Réka
: Misinszki Réka
Jaycustomerek kezelésének kihívásai a gyógyszertárakban
: Wéber Andrea
: Wéber Andrea
Az elektronikai hulladékok kezelésének logisztikája
: Fórizs Judit
: Fórizs Judit
Az elhízás étrendi kezelésének aktualitásai
: Gódor-Kacsándi Anna
Published: (2022)
: Gódor-Kacsándi Anna
Published: (2022)
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban
: Köves Alexandra
: Köves Alexandra
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban
: Köves Alexandra
: Köves Alexandra
A vevőkockázat felmérésének és kezelésének bemutatása a Rail Cargo Hungaria Zrt.-én keresztül
: Cseri Boglárka Csenge
: Cseri Boglárka Csenge
Budapest Bank Zrt. vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Kiss Gergő
: Kiss Gergő
A Jaycustomerek kezelésének kihívásai a töltőállomásokon
: Gál Dorina Zsanett
: Gál Dorina Zsanett
A vendégészrevételek kezelésének módszerei a szállodákban
: Juhász László
Published: (2014)
: Juhász László
Published: (2014)
Panaszszituáció kezelésének vizsgálata a Vapiano étteremben
: Nagyházi Beáta
: Nagyházi Beáta
A vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a TeleDirect Telemarketing Kft.-nél
: Bodonyi Bence Benedek
: Bodonyi Bence Benedek
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Gallicoop Zrt.-nél
: Emődi Dorina Éva
: Emődi Dorina Éva
A vállalati fenntarthatóság bemutatása a Panalpina Magyarország Kft. példáján keresztül
: Hangodi Henrietta
: Hangodi Henrietta
A stratégiai és operatív tervezés folyamatainak szemléltetése a Tízpróba Magyarország Kft. működésén keresztül
: Vörös Virág Tímea
: Vörös Virág Tímea
A kereskedelmi bankok kockázatai, a hitelkockázat elemzésének és kezelésének részletes bemutatása
: Lizánec Márta
: Lizánec Márta
A kereskedelmi bankok kockázatai, a hitelkockázat elemzésének és kezelésének részletes bemutatása
: Kerti András
: Kerti András
A szuverén adósságválság és kezelésének tapasztalatai Magyarországon
: Kurz Katalin
: Kurz Katalin
Similar Items
-
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelése
: Csomor László -
A vevőkapcsolatok kezelésének szerepe és bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül
: Márkus Bettina -
A vevőkapcsolatok kezelésének megvalósítása a Rofa Művek Német-Magyar Kft-nél
: Debróczki Orsolya -
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelése A call centeres telefonos ügyfélszolgálat bevezetésének hatásai az ÉDV Zrt.-nél
: Darázsi Edina -
Vevőkapcsolatok, belső ügyfélmenedzsment
: Kovács Viktória