A lean menedzsment létjogosultsága a szekunder szektorban és gyakorlati alkalmazásának vizsgálata egy világméretű nagyvállalat shared service centerében.
Elmentve itt :
Szerző: | Oles Máté |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | folyamatjavítás folyamatmenedzsment hatékonyság menedzsment átalakulás átalakulás folyamata elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/48257 |
Hasonló tételek
Lean menedzsment alkalmazása a szolgáltató szektorban
: Fekete Anett
: Fekete Anett
Lean Six Sigma folyamatfejlesztési módszerek alkalmazása Shared Service Center környezetben
: Fenyő Dóra
: Fenyő Dóra
Megosztó szolgáltató központok (Shared Service Centerek) létjogosultsága napjainkban, egyéni megoldások a Diageo Kft-nél
: Csőke Ottó
: Csőke Ottó
Holiday Planning a Robert Bosch Kft Transport Management Centerében
: Igaz Levente
: Igaz Levente
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter
: Závodi Péter
Kötirési pontok Magyarország számára a globális Shared Service Centre (SSC) szektorban
: Szeder Attila Zsolt
: Szeder Attila Zsolt
A 2008-2009-es világméretű válság hatásai Svédországra
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
Karriertervezés a Shared Service Centerben
: Kiss Dániel Bálint
: Kiss Dániel Bálint
A Shared Service Centerek folyamatelemzése
: Tóth Krisztina
: Tóth Krisztina
Helymarketing, mint kutatási téma - szekunder kutatási eredmények a hazai publikációkra vonatkozóan
: Majláth Melinda, et al.
Megjelent: (2022)
: Majláth Melinda, et al.
Megjelent: (2022)
Shared Service Centerek Folyamatelemzés és értékelés a GE Healthcare Shared Service Centerének bemutatásán keresztül
: Buza Anna
: Buza Anna
Üzleti szolgáltató központok (outsourcing, shared service) menedzsmentje – Interkulturális menedzsment kihívásai és pozitív aspektusai
: Orosz Norbert
: Orosz Norbert
Az ESG közigazgatási szektorban való alkalmazásának lehetőségei
: Besenyei Mónika
Megjelent: (2023)
: Besenyei Mónika
Megjelent: (2023)
A shared service modell pénzügyi szempontú vizsgálata
: Kránicz Judit
Megjelent: (2016)
: Kránicz Judit
Megjelent: (2016)
Analysis of Shared Service Centers from Different Aspects
: Jágri Ádám
: Jágri Ádám
Lean és Lean IT menedzsment sikertényezői és buktatói a vállalatok életében
: Seyler Kinga
: Seyler Kinga
A transzferárazási szabályozás gyakorlati alkalmazásának változása hazánkban
: Romhányi Fanni
: Romhányi Fanni
A Grdundfos Financial Shared Services Kft vállalatirányítási rendszere
: Kemény Kitti
: Kemény Kitti
A Shared Service Centerek (közös szolgáltató központok) bemutatása
: Horváth Csaba
: Horváth Csaba
The impacts of lean service management on HR Recruitment process improvement
: Saransukh Namuun
: Saransukh Namuun
A sport és a futás pszichológiai, gazdasági és életvezetési tényezőinek szekunder és primer elemző bemutatása
: Jámbor Bence
: Jámbor Bence
A folyamatorientáció erősítése a lean filozófia alkalmazásával három nagyvállalat gyakorlatán keresztül bemutatva. A lean szemlélet elmélete és gyakorlata.
: Fülep Magdolna Mónika
: Fülep Magdolna Mónika
Lean menedzsment a Vincotech Hungária Kft.-nél
: László Mária
: László Mária
A Lean menedzsment bevezetése egy magyarországi kisvállalatnál
: Kerekes Dániel
: Kerekes Dániel
Folyamatjavítási technikák alkalmazása a lean menedzsment felhasználásával
: Pozsonyi Judit
Megjelent: (2014)
: Pozsonyi Judit
Megjelent: (2014)
Ausztria gazdasági és társadalmi fejlődése a világméretű pénzügyi-gazdasági válság előtt és alatt
: Porkoláb Anna
: Porkoláb Anna
A költségelemzésnek mint a controlling kulcsfontosságú eszközének gyakorlati bemutatása egy üzletsegítő központ (Shared Service Center) példáján keresztül
: Hamza Lilla
: Hamza Lilla
CSR stratégia lehetőségeinek kiaknázása a Vodafone Shared Services Budapestnél
: Váradi Adrienn
: Váradi Adrienn
Pályekezdők kilátásai Magyarországon- Shared Service Center, mint elhelyezkedési lehetőség
: Kárász Tünde
: Kárász Tünde
A Shared Service Centerek szerepe a multinacionális vállalatok életében
: Király Rebeka
: Király Rebeka
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, KPMG-KGSH kialakulása
: Herbert Alexandra
: Herbert Alexandra
Shared Service Centerek a folyamatok és a teljesítmény tükrében
: Pásztor Gábor
: Pásztor Gábor
A shared service centerek szerepe a vállalati hatékonyság növelésében
: György Hanna
: György Hanna
Emberi erőforrás menedzsment és a lean termelési rendszer – lean szervezeti kultúra, kultúraváltás
: Domokos Edit
: Domokos Edit
ITIL stratégiák bemutatása és gyakorlati alkalmazása egy nagyvállalat működésében
: Károlyi Timea Erika
: Károlyi Timea Erika
Az Európai Központi Bank szerepe a világméretű gazdasági, pénzügyi és az európai adósságválság kezelésében
: Korsós Zsófia Zita
Megjelent: (2013)
: Korsós Zsófia Zita
Megjelent: (2013)
A lean menedzsment és egy gyógyszertár kapcsolódási pontjai
: Szigili Krisztina, et al.
Megjelent: (2023)
: Szigili Krisztina, et al.
Megjelent: (2023)
Lean menedzsment módszertana a kis- és középvállalkozások körében
: Fekete Dzsenifer
: Fekete Dzsenifer
Operatív lean eszközök gyakorlati alkalmazása egy multinacionális nagyvállalatnál
: Pillmann Laura
: Pillmann Laura
Egy alacsony létszamú Shared Service Center fejlődése, és versenyképessége hazánkban
: Illés Bence
: Illés Bence
Hasonló tételek
-
Lean menedzsment alkalmazása a szolgáltató szektorban
: Fekete Anett -
Lean Six Sigma folyamatfejlesztési módszerek alkalmazása Shared Service Center környezetben
: Fenyő Dóra -
Megosztó szolgáltató központok (Shared Service Centerek) létjogosultsága napjainkban, egyéni megoldások a Diageo Kft-nél
: Csőke Ottó -
Holiday Planning a Robert Bosch Kft Transport Management Centerében
: Igaz Levente -
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter