Vevőkapcsolatok stratégiai kezelése A call centeres telefonos ügyfélszolgálat bevezetésének hatásai az ÉDV Zrt.-nél
Elmentve itt :
Szerző: | Darázsi Edina |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Ügyfélszolgálat Call center Ügyfélszolgálati csatornák Telefonos ügyintézés SAP BCM hatékonyság SAP vállalat üzleti folyamatai |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/48488 |
Hasonló tételek
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelése
: Csomor László
: Csomor László
Vevőkapcsolatok kezelése egy könyvelési szolgáltatást végző vállalatnál
: Baráth Anikó
: Baráth Anikó
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelésének bemutatása a Ruget Magyarország Kft példáján keresztül
: Vincze Dániel
: Vincze Dániel
Vevőkapcsolatok, belső ügyfélmenedzsment
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Gallicoop Zrt.-nél
: Emődi Dorina Éva
: Emődi Dorina Éva
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Horváth Bettina Tímea
: Horváth Bettina Tímea
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Cseh Klaudia
: Cseh Klaudia
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Fejes Adrien
: Fejes Adrien
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai háttér
: Varga Judit
: Varga Judit
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Grossberger Lisa
: Grossberger Lisa
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása.
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: László Dzsenifer
: László Dzsenifer
Budapest Bank Zrt. vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Kiss Gergő
: Kiss Gergő
Vevőkapcsolatok kezelési rendje és informatikai támogatása
: Rácz János
: Rácz János
Vevőkapcsolatok kezelési rendje és informatikai támogatása
: Szigeti Marcell
: Szigeti Marcell
A vevői és szállítói kapcsolatok stratégiai kezelése
: Szécsi Beatrix
: Szécsi Beatrix
Vevőkapcsolatok menedzsmentje egy számviteli szolgáltatást végző vállalatnál
: Szalai Nikolett
: Szalai Nikolett
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása az OTP Bank Nyrt.-nél
: Környei Dávid
: Környei Dávid
Szállítói kapcsolatok stratégiai kezelése a T-Systems Magyarország Zrt. módszereinek bemutatásával
: Kiss Gergely
: Kiss Gergely
Vevőkapcsolatok kezelési rendje és informatikai támogatása az NHKV Zrt. tekintetében
: Szilágyi Helga
: Szilágyi Helga
Call center folyamatok támogatása
: Kővári Norbert István
: Kővári Norbert István
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban
: Köves Alexandra
: Köves Alexandra
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban
: Köves Alexandra
: Köves Alexandra
Vevői és szállítói kapcsolatok stratégiai kezelése egy egyedi iparágban - Kométa Zrt.
: Meireles Alexandra Lívia
: Meireles Alexandra Lívia
A vevőkapcsolatok kezelésének megvalósítása a Rofa Művek Német-Magyar Kft-nél
: Debróczki Orsolya
: Debróczki Orsolya
A telefonos ügyfélszolgálat vizsgálata a toborzás és kiválasztás vonatkozásában
: Sári Petra
: Sári Petra
Informatikai támogatás fejlesztése az emberi erőforrás gazdálkodás, a vevőkapcsolatok kezelése, a teljesítménymérés és az elemzési rendszerek területén az e-Com Online Kft-nél
: Dobosi Norbert
: Dobosi Norbert
Vevői és szállítói kapcsolatok stratégiai kezelése az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. példáján keresztül
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
A vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a TeleDirect Telemarketing Kft.-nél
: Bodonyi Bence Benedek
: Bodonyi Bence Benedek
Stratégiai menedzsment és stratégiai tervezés a Hungaroring Sport Zrt.-nél
: Dudás Nóra
: Dudás Nóra
A vevő és szállítói kapcsolatok stratégiai kezelése egy autóipari beszállítói cég szempontjából
: Nagy Szabina
: Nagy Szabina
A vevőkapcsolatok kezelésének szerepe és bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül
: Márkus Bettina
: Márkus Bettina
MAHÍD 2000 ZRt. válságának kezelése csőd menedzselés útján
: Somogyi Edina
: Somogyi Edina
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
Felszámolás alatt álló vállalkozás sajátos számviteli feladatainak vizsgálata
: Darázsi Tímea
: Darázsi Tímea
Hasonló tételek
-
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelése
: Csomor László -
Vevőkapcsolatok kezelése egy könyvelési szolgáltatást végző vállalatnál
: Baráth Anikó -
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelésének bemutatása a Ruget Magyarország Kft példáján keresztül
: Vincze Dániel -
Vevőkapcsolatok, belső ügyfélmenedzsment
: Kovács Viktória -
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Gallicoop Zrt.-nél
: Emődi Dorina Éva