What marketing strategy would help the Allocacoc company to increase the sales in Hungary?

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mikósdi Nóra Edit
Other Authors: Vásáry Dr. habil Viktória
Format: Thesis
Kulcsszavak:Marketingstratégia
Allocacoc
Eladásösztönzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/4903

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg4903
005 20160607153204.0
008 160111suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Mikósdi Nóra Edit 
245 1 0 |a What marketing strategy would help the Allocacoc company to increase the sales in Hungary?  |c Mikósdi Nóra Edit  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Milyen marketing stratégia lenne az Allocacoc cég segítségére abban, hogy az eladásokat növelni tudják Magyarországon? 
246 1 1 |a What marketing strategy would help the Allocacoc company to increase the sales in Hungary? 
520 3 |a The thesis investigates the internal and external factors of the Hungarian market and tries to find the best possible way in order to increase the sales.  
695 |a Marketingstratégia 
695 |a Allocacoc 
695 |a Eladásösztönzés 
700 1 |a Vásáry Dr. habil Viktória  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/4903/1/N%C3%B3ra%20Edit%20Mik%C3%B3sdi%20-Graduation%20Thesis%20Opp%201.pdf  |z Dokumentum-elérés